✅ برگزاری جلسه برنامه ریزی روز قدس در بخش دستگردان ✍️

✅ برگزاری جلسه برنامه ریزی روز قدس در بخش دستگردان

✍️ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس با حضور حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه شهر عشق آباد، محمدزاده سرپرست بخشداری دستگردان، شهردار، ریاست شورای اسلامی بخش و تعدادی از مسئولین در مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.
✍️ امام جمعه شهر عشق آباد گفت: روز جهانی قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است که در آن اعلام انزجار ملت بزرگ و انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی از رژیم جعلی صهیونیستی و محکومیت حمایت‌های سلطه گران و قدرت‌های شیطانی از رژیم اشغالگر قدس است.
محمدزاده در این جلسه ضمن تبریک روز قدس را نماد وحدت جهان اسلام در برابر کفر دانست و گفت:‌ وظیفه همه مسلمانان است که از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی دفاع کنند.از زمانی که امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری نمودند، وحشت و ترس در رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد شد و هر سال جهان اسلام در این روز یکدل و همصدا نفرت و انزجار خود را از این رژیم جعلی فریاد می‌زند.
وی افزود همه ادارات سطح بخش در هر صورت باید همکاری جدی در این خصوص داشته باشند. در این جلسه پس از استماع نظرات حاضرین تصمیماتی اتخاذ، که مقرر شد برنامه ریزی لازم برای برگزاری این مراسم با شکوه انجام شود.

روابط عمومی بخشداری دستگردان

عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن