✅خانواده شهدا و ایثارگران بخش دستگردان میزبان مدیر کل بنیاد

✅خانواده شهدا و ایثارگران بخش دستگردان میزبان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی و پیگیری مطالبات جامعه ایثارگری و خانواده شهدای این بخش

حاج ابوالفضل نوفرستی مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی روز شنبه ٢۶ فروردین ماه ١۴٠٢ و در مهم ترین برنامه خود در سفر یک روزه به شهرستان دارالمومنین طبس گلشن و حضور مفتخرانه در شهر عشق آباد ضمن دیدار با امام جمعه این بخش و غبار روبی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای آرمیده در گلزار مطهر شهر عشق آباد، در مراسم گردهمایی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران این بخش که در محل تالارآفتاب برگزار شده بود شرکت و با حضور در جمع صمیمی این قشر معظم، ضمن استماع دغدغه ها و مطالبات به حق جامعه ایثارگری، نسبت به پیگیری و تحقق این درخواست ها قول مساعد داد.

این مقام مسئول در حوزه شهید و شهادت در خصوص چاپ تمثال مبارک شهدا بر روی فلز و با کیفیت بسیار ماندگار با همکاری شهرداری این شهر تاکید و نسبت به تسریع انجام این طرح فرهنگی تاکید کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین در خصوص اجرای طرح پایش سلامت والدین معزز شهدا نسبت به اعزام متخصص و ویزیت رایگان این عزیزان قول مساعد داد.

آقای نوفرستی همچنین در خصوص زمینهایی که در تملک بنیاد شهید قرار دارد بمنظور برنامه ریزی و واگذاری به خانواده های شهید بخش قول پیگیری و نسبت به مرمت و بازسازی الباقی گلزار های مطهر شهدای این بخش و همچنین مسقف کردن گلزار اصلی شهر با الگوی ایرانی اسلامی تا پایان دولت سیزدهم تاکید و بر اجرای سریع این پروژه های فرهنگی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در این گرد همایی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای والامقام گفت،
شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند.

♻️وی اظهار داشت : حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی از اهداف و آرمانهای بلند شهدا است و امروز قشرهای مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

تهرانی پور ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از دغدغه های همه مسئولان در تمام سطوح اجرایی باشد زیرا ما هرچه داریم مدیون خانواده شهدا هستیم.

شایان ذکر است بعد از اقامه نماز و صرف افطار میز خدمت در همان محل تالار افتاب برگزار و دغدغه ها و مطالبات به حق جامعه ایثارگری،و خانواده های شهدا توسط مدیر کل محترم استماع و نسبت به پیگیری و تحقق این درخواست ها قول مساعد داد.

در این نشست صمیمی آقای سید احمد حقانی ثانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان طبس، آقای نارمنجی معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مهندس محمد زاده سرپرست بخشداری دستگردان،سرهنگ خدابخشی نماینده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس، مهندس یوسفی پور شهردار عشق آباد، ، حسین کریمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان طبس، جناب سروان آریامنش فرماندهی حوزه بسیج مالک اشتر بخش، فرمانده نیروی انتظامی شهر عشق اباد شورا های اسلامی شهر و بخش دستگردان و پرسنل خدوم بنیاد شهید نیز حضور داشتند
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن