برای اوقات فراغت فرزندانمان ✍ مهدی یزدانیان اکثر دانش آموزان نهایت تا

برای اوقات فراغت فرزندانمان

✍ مهدی یزدانیان

اکثر دانش آموزان نهایت تا یک ماه دیگر سال تحصیلی را به پایان می رسانند و تعطیلات طولانی تابستان آغاز می شود. موضوع این مطلب نوجوانان مقطع ابتدایی و متوسطه اول هستند. با توجه به نیازشان به ورزش و تحرک ، باید برنامه های ورزشی مناسبی برای تعطیلات ایشان برگزار شود. سابقا ورزش حرفه ای کیوکوشین در سالن بسیج با مدیریت و آموزش بسیجی خوشنام و با ایمان برگزار میشد. از آنجایی که این کلاسها در سالن بسیج و محیطی امن و انقلابی برگزار میشد، والدین نوجوانان نیز آسوده خاطر بودند. شروع مجدد این کلاسها در تابستان ، فرصتی فراهم می کند که نوجوانان در کنار ورزش از برنامه های مذهبی بسیجیان و روحانیان آشنا به مسائل تربیتی نیز بهره مند شوند.
کیوکوشین ورزشی حرفه ای است که علاوه بر تقویت بنیه دفاعی نوجوانان برای آینده ایشان نیز می تواند مفید باشد. خالصانه و خاضعانه از تمامی دست اندر کاران تقاضا می کنم که این فرصت گرانقدر را از دست ندهند.
با توجه به محرومیت این منطقه و کمبود مراکز آموزشی باید از این حداقل به نحو احسن استفاده کنیم. جناب فاطمی از اساتید صاحب نام این رشته و نماینده فدراسیون کیوکوشین در خراسان جنوبی هستند.
نگذاریم که تابستان فرزندانمان به بطالت بگذرد. تلفیق برنامه های ورزشی و مذهبی در مکان مقدس بسیج ، صفا و نورانیت فرزندان ما را بیشتر خواهد کرد
نوجوانان گرامی
از مسئولان ذیربط مطالبه نمایند تا مسئولان گرامی برای ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان اقدام نمایند
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن