‍ #دیدار و #تجدید_میثاق با #ولایت #دیدار با #امام_جمعه #شهر_عشق

‍ #دیدار و #تجدید_میثاق با #ولایت
#دیدار با #امام_جمعه #شهر_عشق آباد

✅ مهدی شمسایی بخشدار دستگردان  اولین روز کاری خود را که همزمان شده با ولادت با سر سعادت علی ابن موسی الرضا (ع) با تجدید میثاق با ولایت شروع کرد.

بخشدار دستگردان در اولین روز کاری به همراه ریاست دادگاه عمومی دستگردان،ریاست شورای اسلامی بخش،فرماندهی پاسگاه انتظامی و بسیج و جمعی از مسئولین بخش ضمن تجدید میثاق با ولایت و شهدا با حجه الاسلام و المسلمین تهرانی پور امام جمعه شهر عشق آباد دیدار نمودند.

تهرانی پور امام جمعه شهر عشق آباد ضمن تبریک بجا و شایسته آقای شمسایی به عنوان بخشدار دستگردان، از ارادت و احترام ایشان به پدر گرامی شهید قوی پنجه در مراسم معارفه روز گذشته تقدیر نموده و همت جهادی و همدلی مسئولین در جهت خدمت به مردم شریف بخش را خواستار شدند.

در این دیدار شمسایی بخشدار دستگردان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت،ضمن بیان نقش و اهمیت عالمان دینی به پیروی از پیامبر عظیم الشأن اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام در جهت هدایت معنوی و نیز مادی مردم اشاره کرده ، در همین راستا نقش و اهمیت ائمه جمعه در پیگیری جهت رفع مشکلات جامعه را بسیار مهم و اساسی دانست و ابراز امیدواری کرد که به لطف خداوند و عنایت شهدای گرانقدر و با همت و همدلی مسئولین بتوان در راه خدمت به مردم گام اساسی برداشت.

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن