‍ یا رزّاق عبادت ده جزء است که نُه جزء

‍ یا رزّاق
عبادت ده جزء است که نُه جزء آن در کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است.
«پیامبر عزیز اسلام»

اصناف ، بازاریان و کسبه محترم بخش دستگردان و شهر عشق آباد

سلام و خداقوت
باید شما را قلب تپنده جامعه نامید که با حرکت در راه تأمین نیازمندی‌های مردم و رفع دغدغه معیشتی ایشان خونی تازه به رگ های اجتماع تزریق و با رعایت موازین قانونی و اخلاقی سلامت پیکره این جامعه را مد نظر دارید .
اهمیت کسب روزی حلال به اندازه ای است که پیامبر عزیز اسلام تمام عبادات (نماز و…مستحبات و…) را یک جزء و تلاش برای بدست آوردن رزق حلال را با نُه جزء دیگر عبادت برابر دانسته اند .
اخلاق خوش ، انصاف ، دقت در کِیل ، قیمت مناسب ، توجه به فعالیت صبحگاهی و بویژه اهتمام به نماز اول وقت در مساجد و رعایت حال نیازمندان قطعاً باعث رشد و تعالی معنوی و مادی شما و جامعه خواهد شد .
متأسفانه برخی افراد هر چند اندک ، با گران‌فروشی و بی انصافی و عدم رعایت موازین قانونی و اخلاقی ، در واقع سلامت دین ، دنیا و آخرت و نسل خود را به خطر انداخته و با زیر پا گذاشتن حقوق مردم اسباب نارضایتی و بی برکتی در جامعه را فراهم می کنند .
کسبه و بازاریان عزیز بخش دستگردان مورد احترام هستند و امید می رود با رعایت حال مردم و جلب رضایت خداوند موجبات رشد و ترقی اقتصادی و فرهنگی منطقه را فراهم نموده و با تقویت فضائل کاری و اخلاقی باعث پر برکت شدن کسب خود و رزق مردم شوند .
امیدوارم بتوانیم همه با هم برای اجرایی شدن فرمان رهبر معظم انقلاب در جهت «رشد تولید و مهار تورم» گام های موثری برداریم .

مهدی شمسایی
بخشدار دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن