‍ ✅ دیدار های امروز بخشدار دستگردان و پیگیری مسائل

‍ ✅ دیدار های امروز بخشدار دستگردان و پیگیری مسائل مختلف در مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳

صبح امروز بخشدار دستگردان با رفیعی مسؤل دفتر کارگزاری بیمه روستاییان و عشایر بخش دستگردان و خانم ایزدپناه دیدار و گفتگو کرد .
رفیعی ضمن بیان مزایا ، اهمیت و سطوح ۸ گانه دریافت حق بیمه از بیمه گذاران ، خواستار همکاری نهادها به ویژه شورای اسلامی و دهیاران جهت معرفی افراد فاقد بیمه برای بهره‌مندی از این ظرفیت ، گردید .

اسلامی ، نماینده شرکت اسکان ایران وابسته به بنیاد علوی (زیرمجموعه بنیاد مستضعفان) که برای بازدید از طرح های در دست اقدام آن مجموعه در شهرستان طبس وارد منطقه شده بود ، در دیدار با شمسایی بر همکاری با مدیران اجرایی در سطوح مختلف برای همکاری جهت محرومیت زدایی تأکید و اعلام آمادگی نموده افزود : مشکلات و مسائل خُرد باید احصاء شده و جهت پیگیری و رفع در دستور کار آن مجموعه قرار گیرد که البته در سطح کشور بسیار زیاد است .
همچنین برای سرمایه گذاری کلان در مناطق مختلف لازم است زمینه های واجد شرایط از طریق استانداری ها به مجموعه های بالادستی در بنیاد معرفی و در ردیف بررسی و اقدام قرار گیرد .
وی از تلاش ها و پیگیری های مجدانه و دلسوزانه محمد نوروزی از اهالی روستای هودر جهت تکمیل سالن ورزشی روستا قدردانی کرد .

اکرامی و خاکشور رئیس شورای اسلامی و دهیار روستای تپه طاق در دیدار با بخشدار دستگردان به بیان مشکلات و مسائل مختلف روستا پرداخته و خواستار پیگیری جدی جهت پرداخت دیون دهیاری این روستا شدند .
شمسایی در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا ، بر مشارکت همه‌ی شوراها و مردم در مطالبه گری جهت رفع مشکلات تأکید و برای مرتفع شدن نگرانی های ایشان قول پیگیری داد .

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن