‍ «آیین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت منطقه دستگردان ✅ دوشنبه

‍ «آیین افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت منطقه دستگردان

✅ دوشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ همزمان با شروع کلاس های اوقات فراغت منطقه دستگردان، جشن بزرگ افتتاحیه این کلاس ها با حضور امام جمعه محترم ، ریاست آموزش و پرورش ،شهردار ، اولیا، دانش آموزان و مسئولین گرانقدر در محل سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار گردید.
✳️در ابتدای این مراسم حضرت حجه الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد گفت:دانش آموزان مهمترین و با ارزش ترین سرمایه های کشور هستند و از این رو باید در همه ی ایام ها مورد توجه قرار گیرند و نباید در هیچ زمانی از آنها غافل بود.
❇️قلی پور ریاست اموزش و پرورش منطقه دستگردان نیز در این مراسم به اهداف طرح اوقات فراغت دانش آموزان پرداخت و افزود باید اوقات فراغت زمینه شکل گرفتن رفتار و نگرش در جهت تقویت و کسب مهارت و در نتیجه رسیدن به توانمندی دانش آموزان را به همراه داشته باشد.
وی یاد اور شد: اوقات فراغت تنها منحصر به فصل تابستان و دوران تعطیلی مدارس نیست و اهداف آن باید در طول سال تحصیلی هم دنبال شود.

کانون شهید خطیبی اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان در تابستان ۱۴۰۲ رتبه اول استان در جذب دانش اموزان در پایگاه اوقات فراغت تابستانی را کسب نموده است
این کانون تابستان ۱۴۰۲ در ۹ رشته ، ریاضی ،مهارت خواندن ،نقاشی ،طراحی با مداد، شطرنج ،فوتسال ، والیبال، چرتکه و خوشنویسی فعالیت خواهد کرد
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا

https://eitaa.com/eshkabar
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن