‍ ✅ پیام بخشدار دستگردان به مناسبت روز خانواده و

‍ ✅ پیام بخشدار دستگردان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان:

✍️ بسم الله الرحمن الرحیم
به وضعیت بازنشسته‌ها برسید. اگر مى‌خواهید در دستگاه شما افراد خوب کار کنند، راهش این است که به بازنشسته‌اى که الان هیچ کارى براى شما نمى‌کند، خوب برسید. مسأله‌ى مستمرى‌بگیرها و بازنشستگان، واقعا مسأله‌ى مهمى است. – قانون کار باید تضمین‌هاى لازم را براى دوران بازنشستگى و براى دوران نقص عضو و شرایط نقص عضو و امثال آن داشته باشد.
«مقام معظم رهبری»

بازنشستگان گرانمایه و ارجمند
فعالان پرتلاش دیروز
سرمایه های ارزشمند امروز

سلام علیکم

ارزشمندترین سرمایه هر جامعه نیروی انسانی مؤثر و کارآمد آن است که با تلاش و کوشش فکری و عملی زمینه ساز پیشرفت مبتنی بر شکوفایی ظرفیت ها و همگرایی در جهت آرامش و آسایش فردی و اجتماعی می شود .

به هر میزان که جامعه نیازمند قوّت و نیروی جوانان در مسیر نیل به اهداف خویش است به همان اندازه بلکه بیشتر باید از تجارب مفید و سازنده ی قشر شریف مُجرّب و بازنشسته بهره گیرد .

اینجانب ضمن ادای احترام به حضور ارزشمند ذخیره های ذی قیمت شهر و دیار حسینی دستگردان – بازنشستگان عزیز – و نیز گرامیداشت روز خانواده – که شاید بتوان آن را مقدس ترین و اثرگذارترین نهاد اجتماعی بویژه در شریعت مقدس اسلام نامید – ۲۵ ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را خدمت این جمعیت پرافتخار و خانواده های عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم .

امیدوارم فرد فرد ما بتوانیم با تعمیق رویکردهای اسلامی ایرانی در راستای تحکیم بنیان با عظمت ، کرامت و شرافت خانواده گام برداریم و با درک جایگاه ویژه ی بازنشستگان ارجمند از تجارب ایشان به بهترین شکل ممکن بهره‌برداری نماییم .

با افتخار آماده بهره گیری از ارشادات راهگشای سرمایه های انسانی منطقه هستیم .

اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی شمسایی
بخشدار دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن