قابل توجه هیاتهای مذهبی وعزاداری با سلام و احترام؛جهت اطلاع

قابل توجه هیاتهای مذهبی وعزاداری

با سلام و احترام؛جهت اطلاع کلیه همکاران واطلاع رسانی لازم
با عنایت به پیگیری تامین و توزیع اقلام غذایی اساسی مورد نیاز هیئات مذهبی در ایام عزاداری محرم و صفر، به استحضار می رساند در پی هماهنگی های صورت پذیرفته با جهاد کشاورزی و ارئه برش استانی پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی که با در نظر گرفتن شاخص های جمعیتی، تعداد هیئات هر استان، سهمیه های تخصیص یافته و استفاده شده در سال های گذشته و موجودی اقلام در انبارهای استانی معین شده است ابلاغ شده است. (با توجه محدودیت های موجودی کالا، صرفا تامین و توزیع برنج، گوشت قرمز و شکر ابلاغ شده است).
با عنایت به تاکید مرکز در راستای تسهیل گری ارائه خدمات به هیئات و کاهش مراجعات حضوری و همچنین با تاکید براینکه لازم است گزارش دقیقی از میزان اقلام مصرف شده توسط هیئات تهیه گردد، زیر ساخت فنی لازم برای درخواست غیرحضوری هیئات در سامانه بیرق خدمات به نشانیbeyraghkhadamat.ir فراهم شده است که نحوه درخواست هیئت در سامانه و نحوه بررسی، تایید و یا رد درخواست ها توسط کارشناس تشکل های دیتی استان در پیوست تقدیم می گردد.

لازم به ذکر است سقف اقلام درخواستی هر هیئت برای برنج ۴۰۰ کیلوگرم، شکر ۱۰۰ کیلوگرم و گوشت قرمز ۶۰ کیلوگرم تعیین شده است.

توصیه می شود در فرآیند اطلاع رسانی حداکثری به هیأت های مذهبی هر اقدامی با نظرخواهی از شوراهای هیئات مذهبی انجام شود و صرفا به هیات دارای مجوز رسمی سهمیه تخصیص داده شود.۲۴/۴/۱۴۰۲ساعت۶:۳۰.

سازمان تبلیغات اسلامی
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:Azizallah
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن