‍ ‍ بسم الله الرحمن الرحیم #خبرنگار #صداوسیما #شهید_صارمی ✍️ اگر

‍ ‍ بسم الله الرحمن الرحیم

#خبرنگار #صداوسیما #شهید_صارمی

✍️ اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»
«مقام معظم رهبری»

آگاه سازی و روشنگری ، تبیین زوایای مختلف رویدادها و آشکار نمودن حقایق را شاید بتوان مهمترین خدمت به بشریت در راستای تعمیق دانش و بینش او در ابعاد مختلف اعتقادی ، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و…. دانست .
سیر تاریخی #خبرنگاری و خبرپراکنی نشان داده است که به همان اندازه که انتقال اخبار متقن و موثق ، نگرش و کنش افراد را متأثر نموده و رفتار وی را جهت می دهد ، انتشار خبر کذب ، منحرف شده و منحرف کننده آثار مخرب بر نگاه و عمل افراد جامعه دارد .
به صورت ویژه در عصر انفجار اطلاعات که بشر را با انبوهی از اخبار و تحلیل ها روبرو کرده و هزینه های سرسام آور برای انحراف افکار عمومی جهان از مسیر مبتنی بر عقلانیت و معنویت توسط بنگاه های خبرسازی و خبرپراکنی صرف می شود ، وظیفه ی انسانی و عقلانی «#خبرنگار» صادق ، متعهد ، دلسوز و مستقل بعنوان تبیین کننده و روشنگر می تواند تأثیرات گاه سرنوشت ساز بر اعضای جامعه داشته باشد .
روز خبرنگار بهانه‌ای زیبا و ارزشمند برای یاد و تقدیر از کسانی است که با دغدغه ی انتقال «راستی ها» اعم از خدمات و مشکلات ، هدفی جز رشد و تعالی فکری و عملی برای تثبیت ، تعمیق و نشر ارزش‌های انسانی ، ندارند .
✍️ بجاست در این مناسبت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید صارمی ، از تلاش های ارزشمند همه‌ی «فعالان دلسوز و صادق» در این عرصه ی بسیار مهم و اثرگذار بویژه از خدمات
«جناب آقای رجب زاده خبرنگار محترم منطقه زرخیز دستگردان (عشق آباد)»

و فعالان این حوزه در شهرستان طبس قدردانی نماییم .

به امید آنکه تلاش ها و خدمات فعالان این حوزه در نقاط مختلف میهن عزیز اسلامی ایران منجر به تقویت هویت و قدرت ملی گردیده و مورد تأیید و قبول خداوند متعال واقع شود .

#روز_خبرنگار
#خبرنگاری

مهدی شمسایی
بخشدار دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن