دسته‌بندی نشده

?منتشر نشده/ مسئولین استانی به جای دغدغه رقص، پیگیر

?منتشر نشده/ مسئولین استانی به جای دغدغه رقص، پیگیر بودجه های استان باشند

?حجت الاسلام عبادی شب شام شهادت حضرت زهرا(س) در جمع مردم در مجتمع فرهنگی مذهبی بقیع بیرجند با اشاره به اهمیت پروژه مهم راه آهن اظهار داشت: بعد از پیگیری های انجام شده در مورد تخصیص ردیف اجرایی برای راه آهن شرق، این ردیف با بودجه ۵ میلیاردی وارد مجلس شد، ولی با این مبلغ صدها سال طول میکشد تا این راه آهن به سر انجام برسد.

?از مسئولین استانی انتظار میرود بجای اینکه به مسائل رقص بپردازند، پیگیر اختصاص بودجه ی بیشتر برای استان می شدن و یا در خصوص فاینانس راه آهن پیگیر باشند.

?البته در خصوص فاینانس راه آهن پیگیری هایی انجام شده، با کشور های مختلف و حتی فاینانس داخلی با آستان قدس رضوی هم صحبت هایی شده که نظر مثبتی روی فاینانس این پروژه دارند.

?در خصوص باروری ابر ها پیگیری های فراوانی انجام شد و به گفته مسئولین برخی از باران هایی که در استان داشته ایم، بدلیل همین باروری ابرها بوده است.

?از وزیر راه و شهرسازی قولهایی گرفته ایم برای اینکه دوبانده کردن جاده بیرجند به قاین تسریع بیشتری پیدا کند و پرواز های بیرجند به تهران نیز افزایش یابد، همچنین قولی برای افزودن پرواز بیرجند به کیش نیز گرفته شده است.

?متأسفانه در کشور دغدغه های فرهنگی بسیار کمتر شده است ، تنها جایی که می شود در بحث فرهنگ اقدام خوبی صورت گیرد، وزارت آموزش و پرورش است، که باید از آنجا فرزندان با فرهنگی تربیت شوند.

?حتی برخی فرهنگ های ما درست نیست، چرا که همه به نمره علمی فرزندانمان بها می دهیم ، ولی برای فرهنگ اسلامی فرزندمان دغدغه ای نداریم.

♦️متاسفیم که مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی در جمع هنرمندان اظهار کردند؛ که استان خراسان جنوبی پادگان شده است، و به بحث رقص زن و مرد پرداخته اند.

♦️آیا امروز تمامی مشکلات مردم از جمله بیکاری و آب و راه حل شده است تنها دغدغه مردم شادی و رقص است؟

♦️در ابتدای انتصاب این استاندار بارها به وزیر کشور یادآور شدم که برای سومین استان پهناور کشور استانداری در سطح وزیر لازم است، نه این فردی که با یک حرف دو استان را بهم ریخته است و حتی به مردم شریف و متدین خراسان شمالی هم توهین شده است./خاورستان

@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن