مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: روابط

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی:
روابط عمومی ها امید آفرین و راوی پیشرفت ها باشند

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی در هفته دولت با روایت پیشرفت ها، امید آفرین باشند.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مهدی مرادی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی که در آستانه هفته دولت برگزار شد، بیان داشت: هفته دولت یک رویداد بسیار مهم است که باید در آن برنامه ریزی مناسبی برای تبیین خدمات دولت سیزدهم به مردم انجام شود.
به گفته وی؛ امروز در شرایطی قرار داریم که دروغ پردازی توسط دشمن گسترش یافته و رسانه های زرد و خاکستری هم به این موضوع دامن می زنند.
وی با اشاره به این نکته که روابط عمومی ها باید جایگاه خود را به خوبی تشخیص دهند،افزود: با جهاد با قلم، همراه با روحیه انقلابی باید در در برابر دشمن بایستیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری متذکر شد: با استفاده از نیروی انسانی جهادی و کارآمد و نیز آرایش قوی می‌توانیم در برابر جنگ نرم و شناختی دشمن به پیروزی برسیم.
وی روشنگری افکار عمومی را یکی از وظایف مهم در زمان حاضر برشمرد و گفت: اگر می‌خواهیم راوی و هدایت کننده خوبی باشیم باید هنرمندانه به ارائه خدمات دولت و پیشرفت‌های حاصل شده بپردازیم و برای لحظه لحظه بمباران دشمن در فضای مجازی برنامه ریزی کنیم.
مرادی، امیدآفرینی و روایت پیشرفت‌ها را از وظایف مهم روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی ذکر کرد و افزود: جلب اعتماد مردم با ارائه درست عملکردها و اقدامات دولت مورد انتظار است.
مدیرکل دفتر استاندار تصریح کرد: نقطه تمرکز دولت سیزدهم جلب رضایتمندی مردم است و تبیین خدمات دو سال اخیر با تأکید استاندار خراسان جنوبی در دستور کار قرار دارد.
مرادی با اشاره به اینکه همراه‌سازی و مدیریت صحیح، اساسی ترین وجه حکمرانی است، گفت: در دولت سیزدهم، اقناع‌ سازی مردم مورد توجه ویژه قرار دارد و روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

۱۴۰۲/۰۵/۲۹
‌‏┄┄┅┅❅❅┅
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن