مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تأکید

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد:
ضرورت تولید محتوای هوشمندانه و مؤثر در روابط عمومی دستگاه های اجرایی

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بر ضرورت تولید محتوای هوشمندانه و مؤثر در روابط عمومی دستگاه های اجرایی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مهدی مرادی روز دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، خاطرنشان کرد: با توجه به اهتمام دشمن در پیاده سازی تمام مؤلفه های جنگ شناختی و ترکیبی، نحوه مواجهه با اقدامات دشمن در این زمینه مهم است.
وی با تأکید بر اینکه در شرایط حاضر، جنگ سرد با استفاده از ابزار تلفن همراه و در محیط زندگی رخ می دهد، تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی این است که با تولید محتوای هوشمندانه بر روی افکار عمومی اثر بگذارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری متذکر شد: از آن جایی که تمام تلاش دشمن، دلسرد کردن مردم از نظام با اشاعه اخبار کذب و نادرست است، این تکلیف ماست که با تبیین درست نسبت به خنثی سازی این توطئه ها اقدام کنیم.
مرادی با اشاره به سختی کار روابط عمومی و اینکه زمان خاصی ندارد، تأکید کرد: تکلیف روابط عمومی در این شرایط، مصداق جهاد با لسان و قلم است.
وی از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی گفت و خاطرنشان کرد: انعکاس این اقدامات به تزریق روحیه امید در جامعه و در حقیقت شکست نقشه های دشمنان کمک می کند.
شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم ، حکم انتصاب ثریا منصوری به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اهدا شد.

۱۴۰۲/۰۵/۳۰
‌‏┄┄┅┅❅❅┅┅┅┄┄
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن