وی همچنین با اشاره به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری

وی همچنین با اشاره به حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: احداث تله رسوبگیر جهت تثبیت شنهای روان و کاهش آثار فرسایش بادی منطقه مسجد شکر، عملیلات آبخیزداری حوضه دشت اصفهک و عملیات آبخیزداری حوضه فاقد سد دیهوک با اعتبار بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به بهره برداری میرسد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با اشاره به حوزه جهاد کشاورزی افزود: اجرای شبکه های آبیاری و زهکشی اراضی زیر سد(احداث کانال بتنی) و احیا و مرمت قنات با اعتبار بالغ بر دو میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان به بهره برداری میرسد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت با اشاره حوزه بهداشت و درمان گفت: خانه بهداشت ده محمد، خانه بهداشت دستگردان، خانه بهداشت خرو و خانه بهداشت اصفهک با اعتبار بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری میرسد.

#رحیمی با اشاره به حوزه میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: اجرای شبکه آبرسانی به مجتمع خدماتی رفاهی ایثار با اعتبار بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری میرسد.

وی با اشاره به حوزه راه بیان کرد: محور طبس –یزد، محور طبس –جوخواه و محور طبس –دیهوک با اعتبار بالغ بر ۱ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی میشود.

وی همچنین با اشاره به حوزه گاز گفت: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۹ روستای زیر ۲۰ خانوار شهرستان طبس و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به طرح ملی نهضت جهش مسکن شهر طبس دیهوک با اعتبار بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان و کلنگ زنی میشود.

#رحیمی با اشاره به حوزه دادگستری عنوان کرد: توسعه دادگستری شهرستان طبس با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی میشود.

#رحیمی با اشاره به حوزه دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان طبس عنوان کرد: احداث ساختمان جدید با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان کلنگ زنی میشود.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن