‍ #آئین_نکوداشت_روز_پزشک_در_شهرستان_طبس به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت به مناسبت زادروز

‍ #آئین_نکوداشت_روز_پزشک_در_شهرستان_طبس

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت به مناسبت زادروز حکیم فرزانه ابوعلی سینا فخر پزشکی ایران زمین و روز پزشک مراسم نکوداشت این روز با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، سازمان نظام پزشکی و موسسه خیریه دارالشفای حضرت ابوالفضل(ع) در سالن همایش های ابن سینای دانشکده پرستاری انجام گردید.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدی امام جمعه محترم و مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، حقانی ریاست شورای اسلامی شهر، مهندس معمارزاده سرپرست شهرداری طبس و جمعی از پزشکان و اعضای عضو سازمان نظام پزشکی شهرستان طبس برگزار شد ابتدا عباس زمانی ریاست شبکه بهداشت‌ و درمان ضمن تبریک این روز به تمامی پزشکان از خدمات ارزنده آنان که با وجود تمامی کاستی ها و مشکلات موجود و با داشتن فرصت های بهتر جهت ادامه فعالیت، با ایثار و گذشت باز هم شهرستان طبس را جهت خدمت انتخاب نمودند تشکر و قدردانی نمود.
سپس آقای دکتر گازرانی ریاست سازمان نظام پزشکی و خانم دکتر بقایی به بیان مشکلات و اتفاقات اخیر و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان پرداخته و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر مسئولان و دست اندرکاران و حمایت آنان از جامعه پزشکی شدند.

در ادامه نیز مهندس رحیمی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس این روز را به تمامی پزشکان تبریک گفته و بیان داشتند دولت جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان و ارائه هرچه مطلوب خدمات به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
امام جمعه محترم با اشاره به آیه شریفه مَن احیاها فَکانما احَیا النّاس جَمیعاً (آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده ) هر کس جان احدی را نجات دهد، مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است، از ارزش و اهمیت کار طبیبان که باعث خشنودی خداوند از خدمت به مردم می شود اشاره فرمودند و گفتند حکیم ابوعلی سینا با نگارش کتاب قانون، تحول عظیمی در رشته پزشکی و طبابت را ایجاد نمودند که هنوز هم این کتاب در بهترین دانشگاه های دنیا تدریس می شود.
در پایان این مراسم از پزشکان شهرستان توسط امام جمعه و ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس با لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

✍روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن