‍ ✅ دیدار با مدیران شهر عشق آباد صبح

‍ ✅ دیدار با مدیران شهر عشق آباد

صبح امروز و در ادامه سرکشی از ادارات سطح شهر ، شمسایی بخشدار دستگردان با سه تن از مدیران دیدار و به بررسی مسائل حوزه کاری ایشان پرداخت .
شمسایی در دیدار با رفیعی مسؤل نمایندگی ورزش و جوانان ، ضمن قدردانی از دغدغه مندی و تلاش های وی ، لزوم توجه بیشتر به ظرفیت های ورزشی منطقه را یادآور شده و بر تقویت ورزش های تیمی ، پیاده روی خانوادگی ، و نیز ورزش کهن کُشتی تأکید کرد ؛

بخشدار دستگردان در بازدید از اداره امور مالیاتی شهر با سعادتیان رئیس و مطابق کارشناس این نهاد دیدار و ضمن عرض خداقوت به بررسی وضعیت حوزه کاری ایشان پرداخت .
دیدار با سروان آریامنش فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲ مالک اشتر دستگردان نیز برنامه امروز بخشدار بود ؛ وی در دیدار با فرمانده حوزه و حسین زاده بازنشسته سپاه و از یادگاران دوران دفاع مقدس ، اهمیت وجود سپاه و بسیج برای تقویت اقتدار کشور در زمینه های مختلف را حیاتی دانست و از تلاش های خالصانه فرمانده حوزه قدردانی کرد .
وی همچنین بر گسترش روحیه جهادی و بسیجی و استفاده از ظرفیت ارزشمند گروه های جهادی تأکید و از خدمات بسیار خوب گروه های اعزامی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تجلیل نمود .

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن