ادامه خطبه ✅امام جمعه عشق آباد در ادامه به اربعین

ادامه خطبه
✅امام جمعه عشق آباد در ادامه به اربعین سید سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام اشاره کرد و افزود مناسبت مهم دیگری که در پیش روی ماست اربعین سید سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین ع ایامی که خیل عظیم عاشقان به سمت کربلا می‌روند میباشد ، خوشا به حال همه آنها و دعا می‌کنیم در این لحظات استجابت دعا انشالله همه زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام سفری بی‌خطر داشته باشند .
اربعین پیام‌ها و درس‌های مهمی برای ما دارد:
⬅️ اولین پیام آن وحدت امت اسلام است چون عاشورا نقطه اتصال و اشتراک همه مسلمانان است شما موکب‌های اهل سنت را در این ایام ببینید که با چه اخلاص و علاقه‌ای برای امام حسین و زائران آقا کار می‌کنند وخدمت رسانی می کنند لذا این حب امام حسین ع است که اینچنین امت اسلام را یکپارچه می کند.

⬅️ پیام دوم اربعین به نمایش گذاشتن قدرت مردمیست و اقتدا کردن به امامی که ظلم ناپذیر بود و خوی عدالت خواهی و استکبار ستیزی داشت لذا رسانه‌های جهانی این رویداد عظیم را سانسور خبری می‌کنند تا این پیام‌های مهم به گوش جهانیان نرسد .
⬅️پیام دیگر اربعین پیام ایثار و گذشت و فداکاری در امت اسلام است شما فداکاری مردم عراق و ایران را ببینید و مسلماً بدانید که دشمن تاب و توان این اتحاد و وحدت و ایثار و گذشت را ندارد لذا در بین این مردم نفوذی‌هایی قرار می‌دهد تا بر طبل تفرقه بکوبند تا بین این دو ملت جدایی بیندازند.
اربعین صحنه کوچک از زمان ظهور است که باید جان بگیرد و شیعه با نام امام حسین علیه السلام جهانی شود و زمینه را برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف آماده کند .و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن