#ورود‌سگ‌به‌منزل‌شهروند‌وحمله‌به‌خانم‌خانه #عدم‌امنیت‌شهروندان‌‌و‌بی‌توجهی‌مسئولان #جولان‌سگ‌های‌ولگرد ⭕️ در پی بی توجهی و عدم پیگیری لازم از

#ورود‌سگ‌به‌منزل‌شهروند‌وحمله‌به‌خانم‌خانه

#عدم‌امنیت‌شهروندان‌‌و‌بی‌توجهی‌مسئولان

#جولان‌سگ‌های‌ولگرد

⭕️ در پی بی توجهی و عدم پیگیری لازم از طرف مسئولان استان و شهرستان #فاجعه‌ای که بارها توسط رسانه ها و مردم به مسئولان گوشزد شده بود رخ داد و یک شهروند مورد حمله سگ قرار گرفت.

در روز اول مهرماه سگی وارد منزل یکی از شهروندان در منطقه دیهشک می شود و هنگامی که دختر خانم این خانه وارد حیاط می شود سگ به وی حمله ور شده و مچ پای او را گاز می گیرد که در این هنگام این خانم قصد دارد پای خود را از دندان های سگ رها کند خود رو روی زمین کشان کشان به سمت ساختمان می کشد و سگ همچنان پای او را در دندان گرفته و می کشد که بالاخره با سر و صدای وی اهالی خانه به کمک او می آیند و از چنگال سگ نجاتش داده و به بیمارستان جهت واکسن و درمان اعزام می شود.

♦️ لحظه ای تصور کنید اگر بجای این خانم کودکی مورد حمله قرار می گرفت چه فاجعه وحشتناکی رخ داده بود و آیا کودک هم توان مقاومت تا رسیدن اهالی خانه در برابر این سگ را داشت یا این حیوان او را با خود برده بود؟

مسئولانی که خود را به خواب زده و با هشدارهای بسیار رسانه ها و مردم قصد بیدار شدن ندارین هنوز هم درس نگرفته و قصد اقدامی ندارید؟

❇️ از دادستان محترم درخواست می شود که به صورت جدی به موضوع ورود کرده و مسئولان مربوطه را بابت ترک فعل و عدم انجام وظایف خود مورد بازخواست قرار دهند و از #حق‌پایمال‌شده‌‌شهروندان دفاع کنند.

آقای فرماندار آیا هنوز متوجه عمق فاجعه و تشکیل #ستاد‌بحران برای این موضوع نشده اید؟ آیا حتما باید شهروندی جان خود را از دست بدهد تا مسئولان به خود تکانی دهند؟

جولان سگ های ولگرد در طبس کار را بجایی رسانده است که دیگر بانوان و کودکان جرات خروج از منزل را ندارند و شهر محل تردد و جولان سگ های ولگرد شده است.

◀️ تمامی این موارد در حالی است که توسط خیران زمینی جهت پناهگاه سگ های ولگرد در اختیار یکی از شهروندان قرار گرفته است که تاکنون اقداماتی از سوی وی انجام شده است اما او نیز در تماس خبرنگار ما با وی از #عدم‌حمایت‌مسئولان گلایه داشت و گفت دیگر حاضر به جمع آوری سگ های ولگرد نیست.

❌ لازم به ذکر است: موضوع سگ‌های ولگرد یکی از جدی ترین دغدغه مردم طبس می باشد که بارها و بارها به صورت حضوری و مجازی به اطلاع مسئولان رسیده و مردم بارها از این امر گلایه داشته اند که تا کنون اقدام کافی و در خور توجهی صورت نگرفته و مسئولان کماکان در خواب غفلت و بی خیالی به صبر می برند.

اینبار هم مانند موارد قبلی منتظر پاسخ و اقدام مسئولان مرتبط هستیم لطفا بجای خبر درمانی اقدام عملی انجام دهید.

✍ حمید رضا حجازی

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن