ادامه خبر بالا ❇️حجه الاسلام تهرانی پور امام جمعه عشق

ادامه خبر بالا
❇️حجه الاسلام تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ادامه گفت مقاومت فلسطین ظرف دو روز به همه اهدافی که در این عملیات برای خودش ترسیم کرده بود رسید. آنها موفق شدند وارد سرزمینهای ۱۹۴۸ بشوند، ۲۲ شهرک صهیونیست‌نشین را تصرف و افراد مختلفی را اسیر کنند که همه در جنگ هم اسیر نشده‌ بلکه برخی نظامیانی هستند که در خانه‌هایشان اسیر شده‌اند.
آمریکای تروریسم در عرصه سیاسی با وتوی تمامی قطعنامه‌های ضداسرائیلی و در عرصه نظامی با حمایت‌های نظامی و لجستیکی همواره از جنایات و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی پشتیبانی کرده است اما با این حال فلسطینیان در میانه این جنایات غمناک، هویت و احساس مقاومت خود را حفظ کردند و در فجر ۱۵ مهر ماه، درخششی استثنایی در ارضی مقدس رقم زدند که گویی آیات روح‌بخش قرآن برای فلسطینیان تفسیر شد. عملیات محیر العقول طوفان الاقصی نتیجه انباشت بغض ملتی مظلوم، آواره اما با نسلی نوخاسته و شجاع است .آنچه مقاومت انجام داد، از جهت حقوقی یک دفاع مشروع است؛ صهیونیست‌ها ۷۰ سال است که در حال کشتن اطفال و زنان و آواره‌کردن انسانها هستند، آیا توقع دارد که فلسطینیان دست رو دست بگذارند؟
⏺عنصر دوم بقای رژیم صهیونیستی، قدرت بظاهر افسانه‌ای اطلاعاتی و امنیتی این رژیم است. این رژیم در فضای عملیات روانی آنقدر خود را شکست‌ناپذیر نشان می‌داد که تصور جهان این بود که هر حرکتی در فلسطین و حتی فراتر از آن، زیر دید اطلاعاتی این رژیم است. البته او واقعاً مجهز به تجهیزات و ابزارهای اطلاعاتی پیشرفته است. پهپادها، ماهواره‌ها، نفوذ انسانی و شبکه اطلاعاتی گسترده این رژیم بظاهر و برحسب همه شاخص‌های ظاهری یک قدرت اطلاعاتی بی‌نظیر شکل داده که نقطه‌ای برای نفوذ باقی نمی‌گذارد اما این‌که حماس در فلسطین توانسته بیش از هزار رزمنده را از این تور و از میان سامانه شنود اطلاعاتی و شبکه‌های گسترده جاسوسی عبور دهد و دستگاه اطلاعاتی رژیم نتوانسته حتی یک سرنخ کوچک از این عملیات را کشف کند، این چیزی جز نصرت الهی نیست.
⏺عنصر سوم بقای رژیم صهیونیستی، ارتشی مجهز است. عملیات اخیر نشان داد صهیونست‌ها فاقد مردان جنگی هستند و نمی‌توانند چشم در چشم رزمندگان فلسطینی با آنها مواجه شوند.
⏺چهارمین عنصری که این رژیم نحس را حفظ کرده بود، امنیت پوشالی بود. طوفان الاقصی اعتماد عمومی صهیونیست‌ها به این رژیم را از بین برده است. یقین حاصل شد که دیگر در این رژیم امنیتی برای صهیونیست‌ها وجود نخواهد داشت. مهاجرت معکوس که قبلاً هم به دلایلی وجود داشت و روند آن خیلی کُند بود این روزها شدت گرفته است.
❇️ایشان افزودند آمریکایی‌ها بعد از این عملیات با تنفس مصنوعی در حال احیای این رژیم هستند و از این رژیم حمایت و پشتیبانی می‌کنند قطعنامه‌ها که بر علیه او صادر می‌شود را وتو می‌کنند و آنها می‌خواهند با قتل عام فلسطینی‌ها این شکست بزرگ را جبران کنند ولی نمی‌توانند.

❇️حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور در پایان فرمودند ما به مجامع بین المللی که دم از حقوق بشر می‌زنند می‌گوییم که بمباران غزه را متوقف کنند و صدای مظلومان فلسطین را بشنوید صدای پرپر شدن کودکان را بشنوید صدای العطش در این سرزمین را بشنوید آه و ناله آوارگان را و بدانید که قطعاً خون این مظلومان یقه شما را خواهد گرفت و به حول قوه الهی اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد. و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن