‍ ✅ جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اشتغال ،

‍ ✅ جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اشتغال ، زمینه ها و شرایط وام های اشتغالزایی
در مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱

✍️ صبح امروز نشست هم اندیشی درباره مسائل بخش اشتغال به ریاست شمسایی بخشدار دستگردان و با حضور دکتر مرتاضی معاون مدیر کل و رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ، مسولان ادارات : تأمین اجتماعی ، جهاد کشاورزی ، فنی و حرفه ای ، بهزیستی ، و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی ره ، شورای اسلامی شهر و بخش و مدیران عامل تعاونی های روستایی و دهیاری‌ها ، در محل سالن جلسات بخشداری دستگردان برگزار گردید .

در این نشست شمسایی بخشدار دستگردان با بیان اهمیت ایجاد اشتغال در منطقه با توجه به وجود ظرفیت های بسیار خوب و متنوع ، موضوع آموزش و مشاوره در زمینه اشتغال را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و بر تکلیف همه‌ی دست اندرکاران حوزه اشتغال جهت تسهیل امور برای متقاضیان تأکید کرد .

مرتاضی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان طبس در این جلسه ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات مورد نظر مدعوین توضیحات کامل در خصوص وام های اشتغال ، مشکلات تعاونی ها و سایر مسائل تخصصی این حوزه را ارائه داده و به آمادگی کامل جهت همکاری لازم برای پرداخت تسهیلات و ارائه مشاوره با متقاضیان اشاره کرد .

مسولان محلی حاضر در این جلسه نیز به بیان نقطه نظرات ، پیشنهادات و سوالات خود پرداختند .

رئیس اداره تعاون در پایان جلسه جهت ارائه توضیحات لازم و جلب مشارکت متقاضیان دریافت وام اشتغال در دهستان یخاب حضور پیدا کرد .

روابط عمومی بخشداری دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن