‍ ✅ پیام بخشدار دستگردان به مناسبت #۱۳_آبان روز ملی

‍ ✅ پیام بخشدار دستگردان به مناسبت #۱۳_آبان روز ملی مبارزه با #استکبار_جهانی

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا  «قرآن مجید»

✍️ مبارزه حق با باطل اعم از کفر و شرک و نفاق سابقه ای به اندازه طول تاریخ بشریت دارد و ظلم پدیده ای نامأنوس با بشر نیست بلکه همیشه باعث نفرت انسان های آزاد و آزادی خواه بوده است .
برای وجدان های بیدار و عقول سلیم و اذهان فکور و حق جو ، بیان سابقه و تاریخچه سیاه مهاجران به قاره ناشناخته و جنایات وحشیانه علیه سرخ پوستان و پس از آن ، جنگ و خونریزی های متعدد علیه بشریت در کشورهای مختلف جهان به بهانه های واهی ضرورت ندارد .
کارنامه «آمریکا» ، «شیطان بزرگ» در طی قرن اخیر مملو از سیاهی و پلیدی است که نمونه های عینی آن را می توان در ویتنام ، ژاپن ، کره ، عراق ، افغانستان ، یمن و امروز بصورت گسترده در #فلسطین مظلوم مشاهده کرد .
و «جمهوری اسلامی ایران» با حرکت عظیم آن حکیم الهی ، خمینی بت شکن و رهبری خلف صالح او همچنان با اقتدار ، پرچمدار مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و صهیونیسم خونخوار و وحشی است .
۱۳ آبان ماه یادمان خروش مردان غیور و زنان آزاده ی این سرزمین علیه ظلم و سیاهی ، خونی تازه در رگهای ظلم ستیزان جاری می کند تا فریاد علیه سیاهی و ستم خاموش نشود .
در کنار همه‌ی مظلومان جهان ایستاده ایم و با قلبی پردرد از فجایع اخیر #غزه و با استغاثه برای ظهور موعود عدالت گستر ، این روز بزرگ را گرامی می داریم .

«با حضور گسترده و فریاد علیه ظلم»

اللهم عجل لولیک الفرج

مهدی شمسایی
بخشدار دستگردان
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن