مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: نقش صدا و سیما در

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی:
نقش صدا و سیما در انعکاس دستاوردهای نظام حائز اهمیت است

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: نقش صدا و سیما در انعکاس دستاوردهای نظام حائز اهمیت است.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مهدی مرادی با تأکید بر این مطلب در دیدار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: زمانی که دستاوردهای نظام به طور شایسته و درست اطلاع رسانی شوند، سیاه نمایی های دشمنان بی نتیجه می ماند.
وی با اشاره به اقدامات دشمن در کمرنگ نشان دادن توفیقات نظام، اظهار داشت: دشمن با جنگ روانی و رسانه ای سعی در ناامید کردن ملت دارد و برای رسیدن به این هدف از هر فرصتی استفاده می کند.
مدیرکل حوزه استاندار به نقش رسانه ها در این زمینه اشاره کرد و متذکر شد: در این میان نقش صدا و سیما حائز اهمیت است.
مرادی، همراهی صدا و سیمای خراسان جنوبی با دولت و تلاش درخصوص انعکاس دستاوردها را قابل تحسین خواند.
وی از انتخابات اسفندماه گفت و تصریح کرد: هر کدام ما در هر حوزه ای که فعالیت می کنیم وظیفه داریم با تبیین خدمات نظام در راستای امید آفرینی در جامعه تلاش کنیم.
به گفته وی؛ معرفی شایسته ابرپروژه هایی که به همت دولت در استان خراسان جنوبی اجرایی شده، از جمله راهکارهایی است که می تواند به امیدآفرینی بینجامد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی نیز در این دیدار، ضمن تشریح اقدامات این مرکز در انعکاس دستاوردهای نظام، گفت: تفاوت رسانه ملی با دیگر رسانه ها در این است که برای انجام هر کاری دستورالعمل هایی داریم که برگرفته از مسایل کلی نظام است.
آینه دار ادامه داد: پرداختن به مسایل و مشکلات مردم، انعکاس خدمات دولت و توجه به کلیات نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه مورد توجه بوده و هست.
وی به جایگاه شایسته صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در مقایسه با دیگر مراکز اشاره کرد و اظهار داشت: اعتماد مردم استان به صدا و سیما، سرمایه بسیار ارزشمندی برای ماست.
به گفته وی؛ صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی برای تولید و پخش برنامه‌های ویژه انتخابات برنامه ریزی کرده است.

۱۴۰۲/۰۸/۲۴
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن