نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام

نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد اقامه شد
حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ابتدادرود و سلام بیکران فرستاد به خدمت قطب عالم امکان آقاجانمان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف وخالصانه برای تعجیل فرج آن حضرت دعا کرپ و درود می‌فرستاد به روح پرفتوح امام عزیزمان و شهدای انقلاب بالاخص شهدای حادثه تروریستی کرمان که مظلومانه به شهادت رسیدند.
وی در ادامه شهادت این عزیزان را به خدمت امام زمان رهبر عزیزمان خانواده‌های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض نمود و افزود . قرآن کریم در آیات زیادی به دشمنی دشمنان اشاره کرده است کلمه (عدو) در قرآن زیاد مطرح شده است در قاموس قرآن این کلمه به معنای دشمن ترجمه شده است دشمنی که هم در دل با انسان عداوت دارد و هم در ظاهر همانطور رفتار می‌کند خداوند متعال مصادیق دشمن را در قرآن برای ما مشخص می‌کند به دشمنی شیطان یهود و مشرکان و منافقین اشاره می‌کند و آنها را به عنوان دشمن آشکار معرفی می‌کند اهداف دشمنان را در جامعه دینی بیان می‌کند که یکی از اهداف آن دشمنان از بین بردن امنیت در جامعه دینی است لذا اسلامی که می‌گوید این اعتقادات را داشته باشید در کنارش می‌فرماید (اعدوا لهم ماستطعتم من قوه) یعنی در برابر دشمنی دشمنان هم قدرت داشته باشید چون این اعتقادات دشمن دارد
ایشان در ادامه گفت شما این حادثه تروریستی در کرمان را ببینید وقتی به ابعاد این مسئله نگاه می‌کنیم در می‌یابیم رژیم غاصب صهیونیست از محور مقاومت چند شکست بزرگ خورده است اولین شکست آنها شکست بزرگ امنیتی است دومین شکست آنها شکست بزرگ اطلاعاتیست سومین شکست آنها شکست بزرگ اقتصادی است چهارمین شکست آنها مهاجرت معکوسی است که در اسرائیل اتفاق افتاده است وپنجمین شکست نفرت جهانیان است که شامل حال آنها شده است که خود نتانیاهوی خبیث هم به این مسئله اشاره کرد. در قبال این همه هزینه‌های بالا و شکست‌هایی که به فرموده حضرت آقا شکست غیر قابل ترمیم بود رژیم غاصب در این مدت جنگ نتوانست نیروی حماس را نابود کند لذا رو به تخریب منازل و کشتن مردم بی‌گناه کرد. خودش هم می‌داند که تخریب منازل مردم و کشتن کودکان بی‌گناه دستاوردی در برابر این شکست‌ها محسوب نمی‌شود لذا او می‌خواهد در برابر این شکست‌ها توجه جهانیان را به سمت دیگری جلب کند ضرب المثل معروفی هست که می‌گوید الغریق یتشبث بکل حشیش غریق به هر گیاه خشکی چنگ می‌زند تا نجات پیدا کند این رژیم غاصب در حال غرق شدن است
لذاحادثه تروریستی کرمان، ترور شهید صالح العاروری، و شهید سید رضی موسوی چیزی جز انعکاس درماندگیِ دشمن در جنگ غزه نیست؛ آنها دیگر قادر به مدیریت جنگ و تحقق اهداف ادعایی خود در میدان نیستند و حوادث اخیر نیز این مهم را تایید میکند.

وی افزود یک طرف افکار عمومی کشورهای محور مقاومت را هدف گرفته اند تا با ایجاد یاس، نا امیدی و امنیت زدایی در اذهان مردم، سران مقاومت را تحت فشار بگذارند و از تنگ تر کردن حلقه محاصره اسرائیل بکاهند؛ یک طرف هم افکار عمومی در جامعه صهیونیستی است که هیچ دستاوردی برای ارائه به آنها ندارند و فکر میکنند با چنین حرکاتی میتوانند آنها را راضی کرده و حجم انتقادات داخلی را کاهش دهند. یقین بدانید این حرکت هم محکوم به شکست است چون نه جبهه مقاومت بدون توقف جنگ در غزه و تثبیت شکست صهیونیستها دست از سر اسرائیل برمیدارد و نه آنها قادر خواهند بود این شکست را ترمیم نمایند.
به هر حال ترور تنها چیزی است که از دست اسرائیل بر می آید و در این شرایط سخت خیلی مشتاق است ایران را وادار به جنگی کند که آمریکا مجبور باشد وارد گود شود!
نتانیاهو بر این باور است اگر ایران مستقیما درگیر شود، اینبار با توجه به شرایط مرگ و زندگی که اسرائیل با آن دست به گریبان است، آمریکا احتمالا وارد جنگ با جمهوری اسلامی میشود و این گزینه را آخرین شانس رژیم برای بقا میداند. حال آنکه آمریکا با صدها چالش دیگر هم روبرو است و خوب میداند جنگ با ایران شوخی نیست و با تمام جنگ های تاریخ آمریکا میتواند متفاوت باشد!
#ایران_تسلیت
#کرمان_تسلیت
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن