جشن تکلیف ۸۰دانش آموز دختر در پایه ی سوم ابتدایی

جشن تکلیف ۸۰دانش آموز دختر در پایه ی سوم ابتدایی در بخش دستگردان برگزار شد
✅حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در این جشن تکلیف گفت امروز شما از عالم کودکی خارج می شوید و جزو بزرگترها به حساب می آیید، چون نماز بر شما واجب شده است و‌ باید نماز بخوانید و عبادت کنید و با خدای بزرگ حرف بزنید.
◀️وی افزود بچه های عزیزم جشن تکلیف یک جشن واقعی است، واقعا جشن است، واقعاً عید است. چرا؟ چون شما از لحظه‌ای که تکلیف میشوید، با خدای متعال حرف میزنید و خدا با شما حرف میزند یعنی شما این قابلیت را پیدا کردید که خدای متعال با شما حرف بزند، به شما تکلیف بدهد و شما آن تکلیف را به جا بیاورید این یک رتبه‌ی باارزشی در عالم انسانیت است که انسان مخاطب خدا بشود،
◀️وی اضافه کرد:امیدواریم این روز که روزی خاطره انگیز و متعلق به شما است را به خاطر بسپارید و نمازهای واجب خود را به موقع به جا آورید.

✅قلی پور ریاست آموزش و پرورش منطقه دستگردان گفت:جشن تکلیف ۸۰ دانش آموز دختر در پایه ی سوم ابتدایی در بخش دستگردان اتفاق مبارکی است.
وی افزود:نماز خواندن جزو کارهای خوب و پسندیده است و شما دانش آموزان عزیز که به سن تکلیف می رسید باید از این به بعد تشخیص دهید که چه کارهایی خوب و چه کارهایی بد است.
◀️وی تصریح کرد:امروز شما به سن تکلیف رسیدید و باید محرم را از نامحرم تشخیص دهید و باید بدانید که با محرم و نیز نامحرم چگونه برخورد کنید .
◀️رئیس آموزش و پرورش منطقه دستگردان اظهار کرد:از این به بعد انجام کارهای خوب و ترک کارهای بد بر شما واجب می شود.

❇️لازم به ذکر است،برنامه های متنوعی از جمله اجرای سرود،دکلمه،مسابقه و پیمان نامه توسط دانش آموزان اجرا شد و در پایان دانش اموزان نماز ظهر را به امامت امام جمعه در محل هیات حسینی عشق اباد به جماعت خواندند
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن