نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام

نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد اقامه شد
حجت الاسلام والمسلمین تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ابتدای خطبه دوم سلام پر از نور و برکت مقام عظمای ولایت را به مردم عزیز و ولایت مدار بخش دستگردان ابلاغ نمود و دعا نمود که ان شاالله فتنه‌های آخرالزمان ما را از ولایت جدا نکند و انشالله عاقبت بخیر شویم.
وی افزود یکی از موضوعات مهم که در روزهای اخیر رخ داد پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات بزدلانه تروریست‌ها در حوادث اخیر بود حضرت آقا فرمودند سربازان راه سلیمانی پاسخ شما را خواهند داد در یک کلام می‌خواهم بگویم قلب مردم ایران و قلب خانواده‌های داغ‌دار و عزادار در این ایام را شاد کردید خود مقامات سپاه گفت این آغاز انتقام از این تروریست‌ها بود.دوشنبه شب گذشته مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل مورد حمله موشکی سپاه قرار گرفته و منهدم گردید. به گفته مقامات سپاه این آغاز انتقام از تروریست‌ها بوده و تا آخرین نفر آنها مورد ضربه قرار خواهند گرفت.

ایران با این همزمانی حمله به داعش و موساد در انتقام حملات تروریستی، عملا رژیم صهیونیستی را همردیف داعش در تروریسم معرفی می‌نماید.

خطیب جمعه عشق آباد در ادامه یاد آور شد که در این حملات برای اولین‌بار از موشک‌های بسیار دقیق با برد بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر استفاده گردید. مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه از جنوب خوزستان مورد حمله قرار گرفت در حالی که اگر از کرمانشاه و یا آذرباجان غربی اقدام می‌شد مسافت نزدیک‌تر بود اما انتخاب این برد کاملا حساب‌شده و معنادار می‌باشد وقتی بدانیم حداقل برد مورد نیاز موشکی از ایران به اسراییل تقریبا معادل همین ۱۲۰۰ کیلومتر می‌باشد.

وی افزود این عملیات علاوه بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست‌های میدانی در عین حال یک پیام هشدار‌آمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.
امروز روز غزه نماد مقاومت را هم داریم. غزه‌ای که بیش از ۱۰۰ روز در زیر آتش حملات وحشیانه رژیم غاصب مقاومت کردند البته ثمره این مقاومت طوفانی به نام الاقصا شد که این طوفان در لانه شیطان افتاد و آنها را مستاصل کرد.

ضربه شدیدی که صهیونیست‌ها با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و در طول ۱۰۰ روز گذشته از گروه‌های مقاومت فلسطینی و سایر گروه‌های مقاومت در منطقه دریافت کرده‌اند، یک شکست غیرقابل ترمیم و تمام عیار اطلاعاتی، نظامی را در تاریخ این رژیم نامشروع ثبت کرده است و نشان می‌دهد این رژیم در وضعیت استیصال و اشتباهات محاسباتی به‌سر می‌برد.

بیش از صد روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» می‌گذرد؛ اما در طول این مدت نه شدت عملیات‌های حماس کاهش پیدا کرده و نه از حجم عملیات‌های ترکیبی حزب‌الله، انصارالله و مقاومت عراق کاسته شده است؛ حزب‌الله با مشغول کردن بخش زیادی از نیروی اسرائیل به خود، در سه ماه گذشته بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داده است.

امام جمعه عشق آباد در ادامه گفت این روزها، نقشه‌های رژیم سفاک صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه با عملیات «طوفان الاقصی» نقش برآب شده و افسانه قدرت بازدارندگی اسرائیل با عملیات‌های موفق گروه‌های مقاومت به تاریخ پیوسته است. از سوی دیگر با شکایت آفریقای جنوبی، اسرائیل در دادگاه لاهه در خصوص نسل‌کشی، (فارغ از نتیجه و حکم دادگاه)، بیشتر رسوا خواهد شد.
لذا این قدرت ایمان و توکل به خداست که این جبهه‌ها را پیروز کرده است و این عملیات بود که مظلومیت مردم غزه و جنایات رژیم غاصب را به جهانیان معرفی کرد امیدواریم که انشاالله تا ریشه کن شدن این رژیم غاصب ادامه یابد. و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن