ادامه خبر بالا با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام بیش

ادامه خبر بالا
با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام بیش از پیش خود را برای مقابله با اسلام ناب آماده کردند. آن‌ها همواره سعی نمودند تا از راه‌های گوناگون کیان و عظمت اسلام را متزلزل سازند؛ بنابراین برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب اسلامی در مرحله اول باید دشمن را شناسایی کرد و سپس با تأسی به اولیای الهی روش برخورد با آنان را آموخت؛ زیرا دشمن با چهره‌های گوناگون ظاهر می‌شود و برای هر زمانی باید سلاحی متناسب با آن زمان را به کار گرفت.

امروزه نیز ما در میدان جنگ هستیم. در سال‌های اخیر اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی که توسط استکبار جهانی به شکل‌های گوناگون ضد جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود،

حجت الاسلام تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در خصوص انتخابات نیز گفت یکی از تاکتیک‌های دشمنان در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران است.آنها می خواهند مردم را از اینده کشور ناامید کنند وبه دنبال کمرنگ کردن حضور مردمی در عرضه های مختلف بخصوص انتخابات پیش رو هستند.
لذا سیلی حضور مردم در صحنه به مراتب از سیلی موشک برای دشمنان سخت تر و دردناک تر است.انشالله با حضور خودمان در عرصه های مختلف بالاخص انتخابات پیش رو دشمنان را ناامید وتوطئه آنها را خنثی می کنیم.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
عشق آباد خبر
#دهه_فجر
#دولت_کار_و_فعالیت
#جمهوریت_اسلامیت_ایرانیت
#ایران_قوی
#مشارکت_رقابت_سلامت_امنیت
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن