وارده به عشق آباد خبر یک بام دو هوا در

وارده به عشق آباد خبر
یک بام دو هوا در معادن بخش دستگردان

وقتی بخشنامه ها و سخت‌گیریها برای معدن داران بومی هست و معدن داران غریبه را شامل نمی‌شود.
بنده مهدی برهانی هستم معدن دار و عضو جامعه معلولین بخش دستگردان ومکتشف معدن تخت عروس امیر آباد

چندین سال هست که تمام دارایی و زندگی چندین ساله خود را برای راه اندازی معادن و بکار گیری افراد بومی منطقه خودم هزینه کردم و در این راه چه سختیهایی را متحمل شدم و چه شبهایی که روی سنگها خوابیدم که شاید روزی بتوانم معدنی را راه‌اندازی کنم وافراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد که با آنها همدرد میباشم به کار بگیرم

برای شروع چندین سال است که درگیر مجوزات منابع طبیعی هستم اکنون برای اکتشاف ۳۶ هکتار معدن تخت عروس گفتند که میبایست ۵۰ هکتار زمین را درختکاری نموده و به مدت ۳ سال آبیاری کنید که به خاطر عشقی که به وطن و معدن داشتم تعهد محصزی داده ام و قبول کردم باز خواستم مجوز اکتشاف بگیرم گفتند باید مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان حق و حقوق عرفی معدن را پرداخت کنی معدنی که هنوز در مرحله اکتشاف است وهیچی از آینده آن معلوم نیست وطبق مکاتبه ای که با منابع طبیعی داشته ام باز هم قبول کرده‌ام به گواهی کشف برسد پرداخت میکنم
می خواهم بدانم آیا این قوانین فقط برای من بومی و ضعیف هست یا برای ترکهای زنجانی وغیره که چندین معدن وهر کدام بزرگترین معادن بخش دستگران در دستان این آقایان است هم هست؟ ،برای معادن کلشانه و کوه یخاب چطور؟ .
این معادن چقدر حقوق عرفی معادن خود را پرداخت کرده اند و به کدام روستا ومرتع دار ودامدار پرداخت شده است؟
بیاید بازدید داشته باشید با حضور امام جمعه محترم ،مسولین محترم و خبرنگاران از مراتع معادن و بگویند فرق آنها با من چیست که کیلومتر ها برای آنها مجوز صادر می‌شودوشرایط کاری آنها را هم ببنید.

انقلاب اسلامی شد که این بی عدالتی ها از بین برود
لذا خواهش دارم از دکتر نصر آبادی مدیر کل محترم منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی به زیر دستان خود در شهرستان طبس دستور فرمایند که عدالت را بر قرار کرده و منی که نقص عضو دارم و از نظر مالی هم ضعیف هستم کمک نموده تا معدن را راه اندازی نمایم.
پیشاپیش از لطف و عنایتی که در این خصوص خواهید داشت نهایت سپاس و قدر دانی به عمل می آید
جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن»

عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن