حجت الاسلام تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ادامه

حجت الاسلام تهرانی پور امام جمعه عشق آباد در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت یازدهم اسفندماه موعد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است. انتخاباتی که از همان روزهای اول سال مورد توجه رهبر حکیم انقلاب اسلامی قرار گرفت باتوجه به سیر مطالب مطرح شده توسط رهبر حکیم انقلاب اسلامی

وی افزود نکات ذیل باید بیشتر مورد اهتمام واقع شود:
۱-چهار راهبرد مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت باید مورد توجه همگان خصوصا نهادهای ناظر و مجری و آحاد نخبگان و عموم مردم باشد و تمام اقدامات در همین راستا باید سامان یابد.
۲- در بین چهار راهبرد مزبور، به نظر می‌رسد “مشارکت بالا” و “رقابتی‌بودن” از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آنچه مهم است موضوع جهاد همگانی برای تحقق انتخابات بامشارکت بالا و رقابتی است.
۳- سهم انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی‌بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست.
۴- دشمن با ناامیدی از آشوب‌سازی و تنش‌افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده است لذا؛ آتش تهیه توپخانه دشمن و بمباران تبلیغاتی‌اش برای حمله به اعتماد و انگیزه مردم و بدبین‌سازی جامعه به نظام و آینده کشور تشدید شده است.
لذا مردم عزیز ما بدانند حضور پرشور در این عرصه‌ها گامی موثر در رسیدن به اجتماع قلوب و رسیدن به ظهور امام عصر عجل الله خواهد بود و دشمنان امام زمان را این حضورها ی مهم مایوس و ناامید خواهد کرد .و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
مشارکت پرشور، آینده روشن»

عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن