#بیانیه_دکتر_سید_محمد_ریاحی در اعلام انصراف از نامزدی دوازدهمین دوره مجلس شورای

#بیانیه_دکتر_سید_محمد_ریاحی در اعلام انصراف از نامزدی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بسم اللّه الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»
خداوند سرنوشت هیچ قومى (و ملّتى) راتغییر نمى دهد مگر آنکه آنان آنچه را در (وجود) خودشان است تغییر دهند.

مردم شریف و بابصیرت حوزه انتخابیه فردوس،طبس، سرایان و بشرویه

با  عرض سلام و ارادت
ضمن تبریک اعیاد سعید شعبانیه به تمامی مردم شریف حوزه انتخابیه، رجاء واثق دارم که شما مردم شریف و بزرگوار همواره دغدغه ی ویژه ای نسبت به انتخابات پیش رو دارید و آگاه هستید که شرکت در انتخابات تکلیفی واجب، شرعی، ملی، سیاسی و اجتماعی است و این از معدود فرصت های پیش روی شماست که می توانید با حضور حداکثری خود مجلسی متنوع هم از نظر سیاسی و هم از نظر تخصص های علمی را بسازید که آن مجلس بتواند عصاره همه فضائل ملت و در راس امور باشد.

امید دارم که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری شما مردم فهیم و با بصیرت، فردی اصلح، متخصص و متعهد و عاشق کار و تلاش را برای توسعه و آبادانی این حوزه گسترده و کشور عزیزمان ایران انتخاب خواهید کرد.

این حقیر در طی سالیان متمادی همواره تلاش نموده ام تا در عرصه ها و سنگرهای مختلف اجرایی و دانشگاهی(در سطح ملی و بین المللی) در آبادانی و ارتقاء میهن عزیزمان موثر باشم و لذا با این دغدغه و با توجه به احساس مسئولیتی که نسبت به مردم آب و خاکم داشتم پا به عرصه انتخابات گذاشتم تا دانش و تجربه چندین و چند ساله خود را وقف ساخت جامعه ای برای بهتر زیستن کنم.
با توجه به ظرفیت های بالقوه و استعداد های ویژه حوزه انتخابیه، تلاش هدفمند برای محرومیت زدایی و حرکت به سوی توسعه همه جانبه بیش از پیش در شهرستانهای فردوس، طبس، سرایان و بشرویه احساس می شود تا مردم این دیار نیز طعم توسعه یافتگی را با تمام وجود بچشند.

امروز رمز توسعه همه جانبه کشور و حوزه انتخابیه بیش از هرچیز وابسته به وحدت و همبستگی، پرهیز از دوقطبی سازی منطقه ای و انتخاب افراد شایسته است.

با توجه به تائید صلاحیت بسیار دیرهنگام اینجانب و عدم برقراری شرایط برابر و عادلانه در میدان رقابت انتخاباتی، ضمن پوزش از تمامی همراهان، همشهریان شریف، اقوام و دوستان بزرگوارم که در طول این مدت حمایتهای بی دریغشان را نصیبم نمودند، ترجیح می دهم به نفع حوزه انتخابیه از میدان رقابت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کناره گیری نمایم تا مردم عزیز و فهیم این حوزه بتوانند با تمرکز بیشتر فرد اصلح و شایسته ای را گزینش نمایند که عادلانه پیگیر امورات شهرستان های حوزه انتخابیه و کشور باشد.
در سخن پایانی از روحانیت معظم، اقشار مختلف مردم، اساتید دانشگاه، دوستان، آشنایان و تمامی عزیزانی که مشوق اینجانب برای ثبت نام در عرصه انتخابات مجلس شدند و در طول این مدت به هر وسیله ای ابراز لطف و حمایت داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. امیدوارم در آینده فرصت خدمتگذاری مطلوب تر برای اینجانب فراهم آید.

دکتر سید محمد ریاحی
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
اسفندماه ۱۴۰۲

مشارکت پرشور، آینده روشن»

عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن