جناب آقای/ مهندس نصیری منتخب محترم مردم حوزه انتخابیه فردوس

جناب آقای/ مهندس نصیری منتخب محترم مردم حوزه انتخابیه فردوس ،طبس،سرایان و بشرویه

✅با سلام و احترام ، توفیق کسب مدال خدمت، پس ازبدست آوردن حداکثرآراء در احراز کرسی مجلس شورای اسلامی از سوی مردم ولایی و انقلابی حوزه ی انتخابیه ب جنابعالی صمیمانه تبریک عرض می کنیم.
✅ امید است این فرصت مغتنم خدمتگزاری، تداوم خیر و برکت و توفیق خدمت بر مردمان فهیم، متدین و انقلابی این دیار باشد که رجاء واثق داریم، به پاس اعتماد شایسته ی شان از هیچ کوششی دریغ نخواهید نمود و سربلند و سرافراز همچون گذشته در عرصه مسئولیت موفق و سربلند باشید.
✅پیروزی مقتدرانه ملت در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ قطعا باعث شادی قلب رهبر عزیزمان و شادی ارواح مطهر شهدا و ضامن بقای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

✅ کسب بالاترین آراء و انتخاب مجدد حضرت ایت اله رئیسی بعنوان نماینده مردم استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری را نیز تبریک گفته برای ایشان نیز دوام موفقیت و سلامتی از ایزد متعال خواهانیم.

✅وظیفه ی خود می دانیم از حضورهمه نامزدهای محترم که تنور انتخابات راگرم نگه داشتند بویژه از تلاش‌های شبانه روزی جناب حاج آقای نصیرایی نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی نیز تقدیر وتشکر نموده برای ایشان و شما دوام توفیقات روز افزون از خداوند منان مسئلت داریم.

✍ با احترام شورای اسلامی شهر و شهرداری شهر عشق آباد
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن