‍ پیام تبریک حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم در مجلس

‍ پیام تبریک حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی :

بسم الله الرحمن الرحیم

« تَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ؛ در نیکوکارى و پرهیزگارى با یکدیگر همکارى کنید و در گناه و تعدى دستیار هم نشوید»

سلام و تحیت به محضر
مردم عزیز و انقلابی شهرستانهای طبس فردوس بشرویه و سرایان

حمد و ثنای پروردگار بخاطر شما مردمی که باز هم با ندای رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله‌العالی با بصیرت بالای خود حضوری حداکثر در صحنه انتخابات را رقم زدید و دلبستگی خود به آرمانها، انقلاب، خون شهدا و مسیر ولایت اثبات کردید.

حمد بی‌پایان به درگاه حضرت پروردگار که توفیق یافتم در مجلسی خدمت کنم که مدال « مجلس انقلابی » را از امام مسلمین دریافت کرد و در منطقه شاهد توسعه همه جانبه حوزه انتخابیه در بهداشت و درمان، راه و مسکن، معدن و اشتغال، مسئله‌ی حیاتی آب و … بودیم و شهد شیرین بسیاری از اقدامات نیز در آینده نه چندان دور در زندگی مردم عزیز شهرستانهای طبس، فردوس، بشرویه و سرایان ملموس‌تر خواهد شد.

خدای متعال را شاکرم که فرصت خدمت به اینجانب عطا شد و در این مسیر تمام توان و زمان را صرفا برای امر خطیر نمایندگی مردم مصروف کردم و اقداماتی که در حوزه انتخابیه شروع شد و یا به سرانجام رسید با حمایت مردم، روحانیت و ائمه جمعه‌ معظم، خانواده گرانقدر شهدا، اقشار و اصناف مختلف و همت همه‌ی مسئولین کشوری، استانی و محلی و در بستر همدلی انجام شد.

تلاش کردم تا با دقت و بکارگیری فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بسط گفتمان ایشان بکوشم و چنانچه توفیقی حاصل شد ثمره‌ی توجه به این گفتمان بوده است.
در دوره‌ نمایندگی در مجلس، فعالیتی غیر از نمایندگی مردم اختیار نکردم تا زمان خدمت در حوزه‌ی بسیار وسیع انتخابیه بطور کامل در اختیار مردم باشد و برای حقوق مردم با تمام قوا تلاش کردم، جنگیدم و فارغ از گفتمانهای رایج دنیوی، با نگاه عدالت محور برای پاسداشت شان بالای شما تلاش کردم. منافع مردم را همواره مقدم دانستم و برخود فرض می‌دانستم با نگاه عدالت محور، فسادستیز و در تحکیم گفتمان انقلاب قدم بردارم.
اکنون نیز همچنان خود را خادم مردم میدانم و وظیفه میدانم اعتباری را که بواسطه رای شما برایم فراهم شد به نفع مردم بکار گیرم.

خدمت برادر عزیز جناب آقای مهندس نصیری نماینده منتخب مردم تبریک عرض می‌کنم و آرزوی توفیق در سنگر خدمت برای ایشان دارم. امیدوارم همه با هم برادرانه و مشفقانه کمک کنیم تا دوره‌ی خدمت ایشان نیز تجلی دیگری از خدمات انقلاب اسلامی به مردم شود.

در پایان از همه تلاشگران در عرصه انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی و امنیتی، رسانه‌ها و همچنین همه ستادهای انتخاباتی و هواداران کاندیداها که در ایجاد فضای شورآفرین همت کردند تشکر می‌کنم و آرزو دارم با تقویت هرچه بیشتر فضای همدلی اسباب آبادانی و پیشرفت حوزه انتخابیه و کشور را رقم بزنیم.

✍ مجید نصیرایی
خادم و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن