خطاب به نمایندگان منتخب مردم ؛ نمایندگان محترمی که مردم علیرغم

خطاب به نمایندگان منتخب مردم ؛

نمایندگان محترمی که مردم علیرغم مشکلات اقتصادی و بی عدالتی ها بنا به درخواست رهبر خود به پای صندوق ها آمدند و شما را انتخاب کردند!

مردم عزیز ایران از رانت خواری، تورم و مشکلات اقتصادی خسته شده اند. اولویت امروز و فردای ایران، اقتصاد و مبارزه با مفسدان اقتصادی است. اگر در این مورد اقدامی کنید، یقیناً بر موافقان نظام افزوده اید.
در این سال‌ها شفافیت و عدالت دو مطالبه به حق مردم بوده است، حتی اهمیت آن را در رأی خود هم نشان داده‌اند. بنابراین در پی اجرای عدالت باشید. فاصله طبقاتی را کم کنید.
در رابطه با مسکن تلاش جهادی کنید و دست لاشخورهای این حوزه که وارد بنگاهداری شده اند را قطع کنید و با مالیات سنگین بر خانه های خالی و راهکارهای درخور ، وضعیت اسفبار مسکن را از این حالت درآورید.

رهبر کبیر انقلاب چندین سال است که شعار سال را( تولید) قرار داده اند و دغدغه اصلی ایشان در جلسات خصوصی و عمومی با مسئولین بوده است. به این امر همت بگمارید و موانع تولید را بردارید تا هم مشکل تورم حل شود و هم بیکاری جوانان.
و به طور اخص بخش دستگردان را مد نظر قرار دهید و با دعوت از متخصصان و صاحبنظران و سرمایه گذاران، اشتغالزایی ایجاد کرده تا جوانان این منطقه به شهر و دیار خود برگشته و مجبور نباشند در غربت زندگی کنند و رونق کسب و کار هم به بخش بازگردد.
پای درد دل کشاورزان ، دامداران و عشایر زحمتکش بنشینید و برای رفع مشکلاتشان همت بگمارید.

چرا مناطق دورافتاده باید محروم از پزشک متخصص باشند. همانطور که معلمان مجبور به خدمت در مناطق دورافتاده هستند ، پزشکان متخصص را هم ملزم به خدمت در مناطق محروم کنید.

به این نکته توجه کنید که نمایندگان مجلس خادم مردمند و نه آقا بالاسر، چون مدیون مردم هستند بنابراین باید در خدمت آن ها باشند. در سال‌های گذشته برخی از نمایندگان یادشان رفته بود که خادم مردم هستند و کمتر در بین مردم بودند. حتی با قشر دانشگاهی ارتباط محدودی داشتند. این مطالبه و خواسته را بارها به داوطلبان محترم یادآور شده ایم.
منتخبین محترم از رانت خواری بپرهیزند. رانت‌ها ممکن است دنیای آنها را آباد کند، اما یقینا آخرت‌شان را به باد می‌دهد.
منتخبان محترم؛ مردم حوزه انتخابیه ی خود را فراموش نکنند. آب وهوای تهران آن ها را فریب ندهد. برای مردم که ولی نعمت شمایند، وقت بگذارید.
به حوزه ی های خود که با رای آنها وارد مجلس شدید بیایید و گزارش کار بدهید تا مردم از فعالیتهای شما آگاه شوند.
به محض ورود به مجلس دانه پاشی های شرکت های خودرو سازی شروع می شود.
اگر مرد هستید و برای مردم به مجلس رفتید ، دست رد به دنا پلاس و فیدیلیتی و امثالهم بزنید که در غیر اینصورت ، ادعایتان در برخورد با مافیای خودرو قابل قبول نخواهد بود. چون خود را وامدار آنها کرده اید.
درِ جیبتان را به روی این قبیل رشوه ها ببندید تا بتوانید دهانتان را به مطالبه گری باز کنید.
انحصار واردات و صادرات را به روی …زاده ها ببندید و آنها را هدفمند و طبق مصالح مملکت و مردم تعیین کنید.
به خویشان و اقوامتان با رابطه بازی و زد و بند پست ندهید .
بنا به آیه شریفه «کُلُکُمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ.» در محضر خداوند باید پاسخگو باشید و بدانید که باید به مردم هم پاسخگو باشید.
مردم از مسئولین ناجوانمردی که جامعه را به سوی ناامیدی کشانده اند متنفرند . وظیفه ی شماست که امید را به جامعه برگردانید و دل رهبر عزیزمان را شاد کنید.
فریاد ( اَین عمار ) رهبر بلند است. لبیک بگویید و چشم طمع به مال دنیا ببندید و به داد دل مردم برسید.

با احترام علیرضا ثقفی فرزند مرحوم حاج غلامحسین ثقفی از محله زیرک آباد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن