#کمپین#دستهای#سبز ✅با تحویل #لباس #کفش #کیف دست دوم و نو و

#کمپین#دستهای#سبز
✅با تحویل #لباس #کفش #کیف دست دوم و نو و در صورت امکان وجه نقد نیازمندان بخش دستگردان را یاری فرمایید.
✅از این جهت نام دستهای سبز را برای این کمپین انتخاب کردیم که رنگ سبز هم نشان از بخشندگی دارد هم نشان از حفاظت محیط زیست.

✅رسول الله صلی الله علیه و آله وقتی لباس نو می‌پوشید، لباس‌های کهنه را به فقیر می‌داد.

سنن النبی ص۱۲۳

✅رسول الله صلی الله علیه و آله می فرمود: هر مسلمانی که لباس کهنه خود را فقط برای رضای خدا به فقیری بپوشاند، در پناه و خیر خداوند خواهد بود تا زمانی که آن لباس بر تن فقیر است، چه بخشنده‌ی لباس زنده باشد چه مرده.

سنن النبی، ص۱۲۳

اهالی مردم خوب بخش دستگردان و شهرستان طبس و هم وطنان عزیز  
✅چنانچه هر وسیله ای دارید یا لباس ؛ کیف یا کفش  نو و یا دست دوم تمیز  دارید و یا توان کمک مالی دارید در صورت تمایل میتوانید به مردم نیازمند هدیه بدهید، با این کار خوب و خداپسندانه هم به چندنفر کمک کردید و هم از محیط زیست حفاظت می کنید.

✅چند سال پیش کمپین دستهای سبز توسط موسسه خیریه امام حسن مجتبی در عشق اباد راه اندازی شد و همشهریان و هم وطنان بیش از حد انتظار، کمک کرده ضمن تشکر از همه افرادی که  ما را یاری فرمودید به اطلاع می رساند ؛ این موسسه نیز کمهای شما را به  صورت رایگان   در دورترین نقاط بخش دستگردان  و یا حضورا با مراجعه به خود انبار در عشق آباد آنچه مورد پسند بوده به نیازمندان تحویل شده و همه  از ته  دل شما را دعا گو بوده اند
✅مردم خوب بخش دستگردان  در آستانه ماه مبارک رمضان و سال نو بی شک لباس‌هایتان را زیر و رو می کنید کمد ها را تمیز خواهید کرد. قطعا خیلی از لباس‌ها درون کمدتان مدت‌هاست خاک می‌خورند، افرادی هستند  که به همین لباس های بی‌استفاده شما به‌شدت نیاز دارند. حالا اگر دوست دارید کمد لباس‌هایتان را خلوت کنید و لباس‌های بی‌استفاده خود را به افراد نیازمند ببخشید، می‌توانید در این هدف خیر  با ما همراه باشید.
✅  هستند لباسهایی که کوچک شده اند  و یا دیگر برای ما آن کارایی لازم را ندارند . این لباس‌ها را شناسایی کنید و دقت کنید لباس‌هایی که می‌بخشید از پاکیزگی لازم برخوردار باشند. لباس‌هایی که برای بخشیدن آماده می‌کنید محدودیت سنی خاصی ندارد. در هر سنی که باشید می‌توانید در این کار خیر شرکت کنید.  لباسی را که شناسایی می‌کنید خوب بشویید و اگر احتیاج به ترمیم دارد حتما آن را ترمیم کنید. شما در حقیقت لباس‌هایتان را به فردی می‌بخشید که او هم از کرامت انسانی برخوردار است، پس باید این لباس درخور شأن و شخصیت او نیز باشد .

✅لذا اگر حاضر هستید در این کار خیر شریک باشید و لباسهای دست دوم و نو خود  را به نیازمندان هدیه بدهید به  شماره 
 ۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ 
  تماس بگیرید  تا کمک های شما را درب منزلتان تحویل بگیرم .
همچنین اگر قصد دارید که با کمکهای مالی خود نیازمندان را یاری کنید می توانید وجه نقد خود را  به شماره حساب موسسه خیریه امام حسن مجتبی علیه الاسلام عشق اباد
#شماره_حساب
 ۰۱۰۸۸۴۸۸۸۰۰۰۲
 #شماره_کارت
۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۶۳۲۳
به نام موسسه خیریه امام حسن مجتبی علیه الاسلام واریز نمایید
✅ضمنا از #عشق_آبادی های مقیم تهران,سمنان,مشهد و دیگر شهرستانهای کشور که قصد آمدن  به وطن خود را در ایام #عید_نوروز دارند  خواهشمند است ضمن اینکه خود در این کار خیر شریک شوند از همسایه های خود نیز تقاضا نموده که در این کار خیر شریک شده و کمکهایی آنها را نیز دریافت و برای ما بیاورید
✅ امیدوارم که بتوانیم با  نهایت احترام کمکهای شما را  به افراد نیازمند  اهدا نموده  و شما هم سهم بزرگی در انجام این کار خداپسندانه  داشت باشید . چه نعمتی بزرگ‌تر از اینکه بتوان به کسی کمک کرد و به واسطه آن دلی  را در آستانه سال نو  شاد کرد.
  #منتظر_یاری_سبزتان_هستیم 
با تشکر.

شماره تماس اقای ذبیحی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه
۰۹۱۳۳۵۶۲۷۳۲
شماره تماس آقای علی رجب زاده نایب رئیس هیئت مدیره موسسه
۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن