پیام رئیس آموزش‌ وپرورش منطقه دستگردان به مناسبت آغاز سال

پیام رئیس آموزش‌ وپرورش منطقه دستگردان به مناسبت آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم
برآمد باد صبح و بوی نوروز  به کام دوستان و بخت پیروز
نسیم نوروز، بار دیگر وزیدن گرفت تا با دست نوازشگر خود، روح حیات را در جان خستۀ طبیعت بدمد و همچون نشانه‌ای روشن، تفسیرگر آیۀ شریفۀ «یُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَیُخْرِجُ الْمَیِّتَ مِنَ الْحَیِّ وَیُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا» و گواهی بر قدرت بی‌منتهای پروردگار باشد.
این نشان روشن قدرت حق و تجدید حیات طبیعت، فرصتی مغتنم فراهم می‌آورد تا با بازنگری در توشه‌ای که اندوخته‌ایم، خود را آمادۀ سفری دیگر کنیم و با گام‌هایی مطمئن، در مسیر سعادت گام برداریم.
گام نهادن به بهار طبیعت در سال جاری، در نخستین روزهای تنفس در بهار قرآن محقق می‌شود و این تقارن سعید، بهار در بهاری شگرف را رقم می‌زند که امکان هرسالۀ بازنگری در خویشتن را به فرصتی ویژه بدل می‌کند؛ چرا که در این نوروز، درهای رحمت الهی گشوده و سفرۀ لطف و بنده‌نوازی او گسترده‌تر است.

اینجانب فرارسیدن سال جدید و نیز ماه پرخیر و برکت رمضان را به همۀ عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و برای تمامی بزرگواران، به‌ویژه همکاران فرهنگی منطقه ، دانش‌آموزان عزیز و والدین ارجمند ایشان آرزوی توفیق و دست‌یابی به سعادت دارم.

همچنین لازم است از زحمات تمامی همکاران ارزشمندم در آموزش‌وپرورش منطقه دستگردان ، که درطول سال گذشته با همتی ستودنی و تلاشی مثال‌زدنی در راه تحقق اهداف نظام تعلیم‌وتربیت کوشیده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

به این امید که در سال پیش‌رو، چشمان همیشه منتظر ما به جمال آخرین حجت الهی، حضرت ولی‌عصر (عج) روشن شود، از درگاه قادر متعال برای عموم ملت ایران، مردم شریف  منطقه و نیز میهمانان عزیز نوروزی بخش دستگردان سالی پرخیر و برکت و همراه با سلامت و عافیت مسئلت دارم.

ابراهیم قلی پور
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان
                  ═════❁❁═════
پایگاه خبری اداره آموزش و پرورش منطقه دستگردان
@dastgardan2293

https://shad.ir/dastgardan2293

عشق آبادخبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:حسن علی پور
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن