جوابیه باسمه تعالی ✅ پاسخ به گلایه همشهری عزیز درباره وضعیت

جوابیه
باسمه تعالی

✅ پاسخ به گلایه همشهری عزیز درباره وضعیت سرویس عشق آباد _ طبس

به اطلاع همشهریان عزیز می رساند ضمن تشکر از خدمات آقای سیف زاده راننده محترم سرویس عشق آباد_طبس در سال های گذشته ، با توجه به بروز مشکل طبق قوانین راهنمایی و رانندگی جهت تردد ایشان ، علیرغم پیگیری صورت گرفته از طریق بخشداری و نیز مسؤل محترم راهداری عشق آباد جهت رفع مشکل از استان و حصول نتیجه مطلوب در این زمینه ، ظاهراً ایشان برای ادامه کار تمایل ندارند .

در خصوص سرویس آقای رحمت مرادی نیز ، با تشکر از خدمات ارزنده ایشان طی سالهای گذشته ، پس از بروز حادثه ، اعلام شده تا در صورت وجود متقاضی ، تسهیلات خرید مینی بوس در اختیار فرد قرار گیرد که تا کنون فردی درخواست نداشته است ، اخیراً هم طی تماس با فرماندار محترم شهرستان مجدداً توسط ایشان تأکید شد در صورت مراجعه متقاضی برای دریافت تسهیلات معرفی صورت خواهد گرفت .

شایان ذکر است موضوع اختصاص ون به ناوگان حمل و نقل شهرداری محترم عشق آباد نیز طی اعلام اخیر شهردار محترم در دیدار با بخشدار دستگردان در حال پیگیری است .

از کسانی که می توانند برای رفع مشکل رفت و آمد همشهریان عزیز به مرکز شهرستان به هر نحو ممکن همکاری کنند دعوت بعمل می آید ، قطعاً مسؤلان بخش از هر نوع حمایتی دریغ نخواهند کرد .

روابط عمومی بخشداری دستگردان
عشق آباد خبر
@eshkabar
عشق آباد خبر در پیام رسان ایتا
https://eitaa.com/eshkabar
ارسال شده توسط:علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن