ایران،اقتدار،اسلام، عشق،آبادی،آگاهی ✍مهدی یزدانیان آمریکا با یک بمب می تواند تمام سیستم

ایران،اقتدار،اسلام، عشق،آبادی،آگاهی

✍مهدی یزدانیان

آمریکا با یک بمب می تواند تمام سیستم نظامی ایران را منهدم کند.

این سخن وزیر خارجه آمریکا یا کشور اروپایی نیست. سخنی در نهایت نادانی یا ناتوانی از جانب ظریف الدوله است. در دولتی که رئیسش، آب خوردن داخل را به مذاکرات آبکی خارج وصل می کند.
بعد از این اظهارات سخیف، محمدرضا نقدی، فرمانده نیروهای بسیج اظهارات ظریف درباره توان نظامی ایران و آمریکا را “ناشی‌گری سیاسی” خواند و گفت: «بعضی از دوستان برآورد نادرستی از قدرت تسلیحاتی ما ارائه دادند که کار درستی نبود.
باید خود را مقتدر نشان بدهیم

گامی جلوتر می نهیم
“ما مقتدر هستیم.”
بعد از دولت مذاکره و کافر به وعده الهی ، دولتی با اراده ملی و عنایت الهی ، بر سر کار آمد که وعده صادق را محقق نمود. اسرائیل هفتاد ساله توسط دولت انقلابی ، موشک باران شد و نه فقط ضعف اسرائیل ، که ضعف نظام امپریالیستی حاکم بر دنیا (متحد استراتژیک اسرائیل) هم نمایان شد. هم او که به زعم و وهم کلاغهای قیل و قال پرست، توانایی انهدام تمام سیستم نظامی ایران را با یک بمب داشت
گامی جلوتر می نهیم
رئیس دولت وعده صادق رفت. گو اینکه نیامده بود تا بماند . نماینده ای از جانب حق بود تا با تحقق وعده صادق، پوشالی بودن قدرت شیطان بزرگ را به ظریف ضعیف نشان دهد.
-گامی جلوتر می نهیم
اسرائیل که هر تروری در ایران را به گردن می گرفت تا قدرت پوشالی اش را برای متوهمان بزرگ جلوه دهد، قبل از موضع ایران اسلامی در خصوص شهادت جانگداز آیت الله رئیسی، پیش دستی کرد و با زبونی اعلام کرد
اینبار کار ما نیست
در این روزها و ایام ، مردم ولایتمدار منطقه دستگردان از دو موضوع ابراز خشنودی نمودند.
۱- نمایش اقتدار ایران با حمله موشکی به اسرائیل و انهدام تاسیسات نظامی اسرائیل
۲- ارتقا شهر عشق آباد به شهرستان.
عجب تصادف مبارکی. این همزمانی را به فال نیک می گیریم . درود خدا ، هزاران هزار به روح مقدس شهید جمهور می فرستیم که مسبب ارتقا شهرمان شد. در ایام انتخابات هستیم. دیگر حجت بر ما عشق آبادی ها تمام است که تنها جریان و تفکر مقبول ، تفکر نزدیک به آیت الله رئیسی است.
و اما سپاس.
_سپاس از کسانی که در مسیر ارتقا تلاش نمودند
_ سپاس از معلمین و کسبه و همه عزیزانی که در این سالها در کنار مردم ماندند و عطای زندگی در کلان شهر و برخورداری از امکانات بیشتر را به لقایش بخشیدند.
_سپاس از فعالان بخش سلامت و پزشکان محترم که نامشان در یادها ماندگار است
_دکتر هادی حسینی
_دکتر امیر حسین مرتاضی
_دکتر فرزانه بیابانکی(دندانپزشک)

سپاس و قدردانی از جناب شمسایی ، بخشدار محترم که فقط خدمت به مردم میتوانست ایشان را مجاب به ترک قم نماید. در حالیکه اشتیاق همجواری با حرم بی بی معصومه در دلش شعله می کشد.
و سپاس و سپاس و سپاس.

خدایا چنان کن سرانجام کار
توخشنود باشی و ما رستگار
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن