‍ #خبر_خوش قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور #دیدار سرپرست فرمانداری

‍ #خبر_خوش قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور
#دیدار سرپرست فرمانداری عشق آباد
#ایجاد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی عشق آباد
#ارتقاء_شهرستان_عشق آباد
#پرداخت معوقات کارکنان دانشگاه

✍️ حقانی سرپرست فرمانداری عشق آباد و معاون سیاسی؛ اجتماعی و امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان طبس عصر چهارشنبه ۱٠ مرداد با دکتر سروری مجد قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی کشور و دکتر عزیزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی دیدار کرد.

در این دیدار که دکتر هوشیار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی طبس نیز حضور داشت در خصوص برخی از مشکلات دانشگاه آزاد طبس بحث و تبادل نظر گردید و دکتر سروری مجد و دکتر عزیزی راهکارهایی را برای رفع برخی مشکلات دانشگاه ارائه نمودند.

✍️ در این دیدار حقانی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه طبس ضمن تشکر از سفر قائم مقام دانشگاه آزاد کشور به طبس و ابلاغ سلام مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، در خصوص نحوه پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه آزاد ابراز نگرانی نموده و درخواست کرد با توجه به تاکید فرماندار ویژه طبس که تلفنی هم مذاکره شد به هر نحو ممکن که مصلحت می دانند چاره اندیشی نمایند.

حقانی همچنین تاکید کرد انشالله دانشگاه آزاد کشور تدابیری اتخاذ تا در آینده شاهد مشکلات مشابهی در طبس نباشیم. با توجه به قول مساعد قائم مقام دانشگاه آزاد کشور و ریاست دانشگاه آزاد استان؛ مقرر شد بمنظور تامین معوقات کارکنان دانشگاه از محل صندوق تاب آوری استان اقدام لازم معمول گردد.

✍️ سرپرست فرمانداری عشق آباد ضمن تشکر از نگاه ویژه دانشگاه آزاد استان و شهرستان طبس به تشکیل برخی کلاس های دانشگاه در عشق اباد، درخواست نمود با توجه به ارتقاء بخش به شهرستان و مسافت طولانی تا مراکز شهرستان های همجوار و همچنین تجربه قریب به یک دهه تشکیل شعبه ای از کلاس های دانشگاه آزاد در منطقه عشق آباد و فراهم بودن بستر ایجاد دانشگاه آزاد یا ایجاد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان عشق آباد، اقدام لازم معمول فرمایند.

در ادامه پس از ارائه توجیهات لازم توسط سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی طبس و ریاست دانشگاه آزاد استان و نظر موافق آنان؛ با درخواست فرمانداری عشق آباد موافقت شد و مقرر گردید دکتر هوشیار با تسریع در انجام اقدامات قانونی نسبت به تشکیل پردیس دانشگاه آزاد اسلامی عشق آباد اقدام نمایند.

روابط عمومی فرمانداری عشق آباد
ارسال شده توسط:روابط عمومی
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن