‍ #پیگیری_اعتبارات_شهرداری_در_مرکز_استان #سازمان_مدیریت_و_برنامه_ریزی #شهرداری_عشق_آباد دیدار #شهردار_عشق_آباد با رییس سازمان #مدیریت_و_برنامه_ریزی استان خراسان جنوبی

‍ #پیگیری_اعتبارات_شهرداری_در_مرکز_استان
#سازمان_مدیریت_و_برنامه_ریزی
#شهرداری_عشق_آباد

دیدار #شهردار_عشق_آباد با رییس سازمان #مدیریت_و_برنامه_ریزی استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عشق آباد: در راستای افزایش اعتبارات و چگونگی تخصیص بودجه به مدیریت شهری شهرداری عشق آباد ، مهندس مجتبی معمارزاده شهردار عشق آباد با حضور در دفتر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی با حمید جهانشاهی رییس این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار راه های همکاری متقابل و جذب اعتبارات مدیریت شهری عشق آباد از موضوعات مورد بررسی و رسیدگی توسط طرفین بود.

مجتبی معمارزاده در این دیدار خلاصه ای از مشکلات شهر عشق آباد را تشریح نمود

شهردار عشق آباد خواستار تخصیص اعتبار لازم برای تامین خدمات در شهر شدند.ایشان همچنین با ارائه توضیحات و مستندات وقوع سیل اخیر در محل ورودی شهر و مخاطرات ناشی از آن در آینده ، پیشنهادهای خود را شامل اصلاح و احداث پل عرضی، تکمیل پروژه دیوار ساحلی با تکیه بر تامین اعتبار اجرایی مطرح نمود.

همچنین پروژه حصار کشی ساختمان اداری شهرداری از دیگر خواسته های شهردار عشق آباد برای تامین اعتبار بود.

جهانشاهی نیز با بیان اینکه رویکرد سازمان خدمت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان می باشد در زمینه تامین اعتبار پروژه های شهرداری قول مساعد دادند.

در پایان معمارزاده شهردار عشق آباد از زحمات و تلاشهای ریاست محترم سازمان بابت پیگیری خرید دو دستگاه نیسان از اعتبارات پسماند به طور ویژه تقدیر و تشکر کرد.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن