#زندگی_در_عشق_آباد_به_قیمت_زندگی_پایتخت #تورم_گرانی_فقر_فحشا_آسیب_های_اجتماعی #تهدید_بزرگ #مجازات_متخلفین از قاضی محترم شهرستان عشق آباد در خواست میکنیم به

#زندگی_در_عشق_آباد_به_قیمت_زندگی_پایتخت
#تورم_گرانی_فقر_فحشا_آسیب_های_اجتماعی
#تهدید_بزرگ
#مجازات_متخلفین

از قاضی محترم شهرستان عشق آباد در خواست میکنیم به عنوان نماینده مدعی العموم پیگیری فرمایید.

گرانی های غیر متعارف در عشق آباد اول در بخش #مسکن با ناعدالتی و غیر کارشناسانه بویژه بنگاه های مسکن نه تنها موجب افزایش کرایه خانه ها شده بلکه جدیدا با این نرخ گذاری بالا و برابری یا حتی بیشتر قیمت کرایه مسکن در عشق آباد از تهران،طبس،یزد سمنان ،شاهرود نیشابور مشهد، کاشمر واستان ها و شهرهای همجوار آن بیشتر است.
مردم پس از مقایسه ودیدن نرخ های بالا حتی آنهایی هم که صاحب منزل هستند منزل خود را در عشق آباد به اجاره داده و به مناطق دیگر با همین اجاره مهاجرت میکنند قطعا این گرانی غیر کارشناسانه بنگاه ها، پیامدهای منفی برای رشد جمعیت ،افزایش مهاجرت و….. خواهد داشت. از سوی دیگر در بحث مواد غذایی و علی الخصوص صنوف میوه فروشی پرداخت قیمت میوه در عشق آباد حتی از نازی آباد وبالاشهر تهران هم گرانتر است در مواردی گاها ۱۰۰درصد با میدان بار یا ماشین های سیار گرانتر است و هیچ کسی نیست جلو این گرانی را بگیرد. در بحث کالاهای مصرفی و سایر لوازم هم حداقل ۳۰درصد گرانتر از جاهای دیگر هست همچنین در بحث خدمات و…….

حال من یک شخص با حقوق حداقل اداره کار میانگین ۹/۸۰۰ در عشق آباد باید ۵الی …میلیون فقط کرایه خانه آب وبرق گاز حداقل ۱میلیون ،هزینه میانگین خرید گوشت قرمز در ماه ۲ کیلو وگوشت سفید ۵کیلو معادل ۱۷۰۰میلیون ،خرید میوه ۱۰کیلو میوه درماه معادل۱میلیون وهنوز۸۰درصد مایحتاج زندگی باقی می ماند چگونه باید در این شهرستان با این شرایط گران و عدم شغل دوم وکمک خرج زندگی را سپری کرد.
پس ما دراین شرایط آب وهوایی وگرانی به قیمت پایتخت حتی با امید هم نمی توانیم زندگی کنیم و از این پس هنوز هم با افزایش کارمندان ادارات شاهد گران تر شدن بخصوص در مورد مسکن خواهیم بود و کسی هم نیست جلوشان را بگیرد.

قاضی محترم،فرماندار،محترم،اصناف و تعزیرات محترم و سایر مسئولین گرامی شهرستان عشق آباد این یک تهدید بزرگ برای منطقه است و پیشگیری بهتر از چاره در آینده خواهد بود. به عنوان یک خواسته و مطالبه به حق از شما خواهشمندیم این گرانی بخصوص در مسکن و صنوف دیگر را پیگیری و افراد غیر کارشناس و صنوف متخلف را آگاه سازید.
منتظر پاسخ مسئولین از همین رسانه هستیم.
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن