وقتی انگلیس از نام ایران هراس دارد پشت پرده اخراج بهزاد

وقتی انگلیس از نام ایران هراس دارد
پشت پرده اخراج بهزاد بلور از
بی بی سی فارسی

✍مهدی یزدانیان

نام و نشان بهزاد بلور را اولین بار در سایت اصولگرای مشرق خواندم. مشرق نیوز مدعی بود که بهزاد بلور هیچ نسبتی با فامیل بلوریان تهرانی ندارد.
اما بهزاد بلور کیست؟ تهیه کننده و مجری برنامه بلور بنفش که در بی بی سی فارسی پخش میشود. این برنامه به مسائل پیرامون موسیقی فارسی می پردازد که عمده برنامه هایش درباره نوع مبتذلی از موسیقی است که هیچ نسبتی با فرهنگ ایرانی ندارد. موسیقی رپ فارسی که در ایران مجوز ندارد و اصطلاحا زیرزمینی است . بهزاد بلور نقش مهمی در معرفی رپرهای ایرانی داشت. انتقاد اصلی به این برنامه ، بی توجهی به موسیقی اصیل ایرانی و توجه اغراق گونه به سبک های غربی رپ و راک و بلوز است.
اما بهزاد بلور از سال ۱۴۰۰ ، عمدا یا سهوا قدم در مسیری گذاشت که انگلیس تمام تلاشش در تاریخ ، انحراف و تخریب آن مسیر بوده است. برنامه های بهزاد بلور متمرکز بر فرهنگ فارسی شد و از کشورهایی برنامه میساخت که روزگاری به فارسی سخن می گفتن و انگلیس ، زبان و فرهنگ فارسی را از آنها گرفت. مشخصا از هند ، قزاقستان، قرقیزستان،ازبکستان و کشورهایی که روزگاری در حوزه تمدنی ایران بوده اند.
چه مثل زیبایی است
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد…..
دو سه سالی برنامه هایی از بی بی سی معاند پخش میشد که تاریخ استعمار را در اذهان فارسی زبانان زنده کرد و لعنت بر روباه پیر و انگلیس مکار را بر سر زبانها آورد…
به کسانی که دم از ملی گرایی میزنند عرض میشود
قدر جمهوری اسلامی را بدانید. المصطفی مرکزی علمی در قم برای آموزش طلاب خارجی است. همه این طلاب فارسی را فرا میگیرند و بعد از مدتی به کشور خود اعزام میشوند. حالا شما حساب کنید که فرهنگ شیعه و زبان فارسی تا چند سال دیگر و تا چه مقیاس و جغرافیایی فراگیر خواهد شد؟☺️
#جمهوری_اسلامی_ایران
#عزت_اقتدار_افتخار
#نفوذوگسترش_ایدئولوژیک
@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن