قدردانی از همه دست‌اندرکاران و زحمت کشان امداد و نجات

قدردانی از همه دست‌اندرکاران و زحمت کشان امداد و نجات حادثه معدن زغال سنگ طبس/ تلاش‌های شبانه روزی و بی‌وقفه امدادگران برای نجات و تعیین تکلیف کارکنان حادثه دیده معدن، تداعیگر رشادت‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است

حادثه دلخراش و جانگداز معدن زغال سنگ طبس در نخستین ساعات فصل خزان که از طرفی آغازگر بهار علم و تربیت بود، دل‌های میلیون‌ها نفر از جامعه بشری در کشور و سراسر جهان به واسطه جانباختن جمعی از مظلوم‌ترین قشرهای اجتماعی یعنی کارگران حوزه معادن منجر شد را جریحه‌دار و چشمان را همچون برگ ریزان فصل پاییز اشکبار این مصیبت دردناک کرد.

در آن ساعاتی که خبر تاسف بار این فاجعه پیچید تنها چند ساعت به آغاز سال تحصیلی جدید نمانده بود که فرزندان و خانواده‌های حادثه معدن زغال سنگ را دلهره و غمی بزرگ فرا گرفت چرا که باید شب را با رویای شروع فصلی از جنس تعلیم و دوستی و آینده‌سازی سپری می‌کردند اما نگران آن بودند که پدر ما خداکند….

مردم و مسئولان دلسوز ایران اسلامی در هر کجای دنیا که هستند به ویژه خاک عزیز و پهناورمان، میهن همیشه سرافراز به واقع در معنی شعر( بنی آدم اعضای یک پیکرند__ که در آفرینش ز یک گوهرند/ چو عضوی به درد آورد روزگار_ دگر عضوها را نماند قرار) نمود پیدا می‌کنند.

پس از وقوع این حادثه تلخ همه آمدند در هر لباسی و هر مقامی از امدادگر و نجاتگر حوزه معادن از شهرستان ها ومعادن همجوار و سایر استان‌های کشور تا امدادگران و نجاتگران ارگان‌ها و نهادهای مختلف هر کس که در خود وجدان نقش پذیری در حادثه نجات حادثه دیدگان و امداد محبوس شدگان را احساس نمود آمد و آنچه را که در توان داشت صرف موضوع یاری رساندن به حادثه دیدگان داشت را که همه می‌دانستیم که در هر حادثه‌ای ثانیه‌ها حرف اول را می‌زنند.

نجاتگران امدادگران و دست‌اندرکاران حادثه معدن طبس همه و همه جهادگر و رزمنده بودن چرا که جانانه پای کار آمدند تا دردی را از روی دل غمدار خانواده‌های حادثه دیدگان و جانباختگان و همچنین دل غمین هم‌وطنان عزیزمان در سراسر کشور جهان بردارند و مشق خدمت کنند.

همه دل شکسته و غم بزرگی در دل‌ها داشتیم تا اینکه پیام حکیمانه رهبر معظم فرزانه انقلاب اسلامی در پی حادثه معدن طبس به سمع و نظرمان رسید و قوت قلبی شد برای تسریع در انجام خدمت نسبت به حادثه دیدگان این رویداد فاجعه بار.

بدین وسیله بر خود لازم می‌دانیم از کلیه عوامل مدیریتی و اجرایی و لجستیکی دخیل در عملیات امداد و نجات حادثه دیدگان معدن زغال سنگ طبس که با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی و گاهاً با بالاترین خطر جانی در طبق اخلاص به هر نحوی قدم در مسیر خدمت به این عزیزان برداشتند تشکر و قدردانی نماییم و بر دستان پرتوانتان بوسه می‌زنیم.

به طور ویژه از رهبر معظم انقلاب اسلامی، روسا.و کارگزاران قوای سه گانه، هیئت دولت، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان مختلف نظام در سطوح و عرصه‌های مختلف، مسئولین استانی و شهرستانی، نیروهای میدانی حاضر در صحنه حادثه که بی وقفه در این مسئله تلاش کردند تا آلام و درد دل غمدیده خانواده‌های حادثه دیدگان و مردم عزیزمان ایران کاهش پیدا کند کمال سپاسگزاری و قدردانی را داریم.

برای روح به عرش سفر کرده جانباختگان این حادثه که در پیشگاه خداوند متعال بنا به فرموده بزرگان دین که فرمودند کارگران همچون رزمندگان در جبهه هستند در بهشت قرب الهی اجر شهادت گونه از پیشگاه خداوند متعال مسئلت داریم و برای تک تک خانواده‌های معزز و معظم این عزیزان آرزوی صبر و شکیبایی در این داغ بزرگ را نیز خواستاریم.

شفای عاجل مصدومان این حادثه و بازگشت با صحت و سلامتی به آغوش
گرم خانواده‌های این عزیزان نیز بزرگترین خواسته برای آنان می باشد .

موفق و پیروز و سربلند باشید

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و شهردار طبس

@eshkabar
ارسال شده توسط:Ahmad Rajabzadeh
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن