دسته‌بندی نشده

به گزارش روابط عمومی شهرداری عشق آباد : آقای محمود ملکی

به گزارش روابط عمومی شهرداری عشق آباد : آقای محمود ملکی (شهردار عشق آباد) طی پیامی فرارسیدن سال ۱۳۹۶ را به شهروندان عشق آبادتبریک گفت.در این پیام آمده :
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مُقلِّبَ القُلوُبِ وَالاَبصار،یا مُدَبِّرَ اللیَّلِ وَ النَّهار
یا مُحَوِّلِ الحَولِ وَ الاحوال، حَول حالَنا اِلَی احَسَنِ الحالِ

خداوندکریم راشاکریم که ما را توفیق دوباره عنایت فرمود تا درگذر ایام ، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شکر به درگاهش به جای آوریم.
نوروز این میراث گران نیاکان که از پس هزاره ها گذشته و با دامنی پر از راز های با شکوه و خاطره های دلنشین نسل های روزگار کهن اینک بر سر سفره ما نشسته و مهمان ما شده است. نوروز یکی از بزرگ ترین و فراگیر ترین آئین ها و جشن های ایرانی است که به فرهنگ,تاریخ و هویت ایرانی در هر جایی از گیتی شور,گرما و رونق ویژه می بخشد و انسان را همنشین نور,امید,انگیزه,زایش و تلاش می نماید, زیرا نوروز رستاخیز بزرگ گیتی,زندگی و انسان است.زایش دوباره و سرآغاز دیگر برای رستن ها و شکفتن ها و به تعبیر بزرگی((نوروز به راستی جشن بازگشت به آغاز است))
نوروز همچنین برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است. ملت ما با همدلی و همبستگی ، سختی ها و مصایب فراوانی را پشت سر گذاشته است. اینک و در آستانه سال های بلوغ و بالندگی ایران اسلامی ، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی تمام شهروندان برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم . نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد , توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت ، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.
شهروندان عزیز و گرامی :
همراهی و احساس مسئولیت شما در طول سال ۱۳۹۵ با شهرداری در راستای ارتقاء همه جانبه کیفیت شهرمان را می ستائیم و امیدواریم که در سال ۱۳۹۶ بیش از گذشته در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با مشارکت مسئولانه و همدلی مهربانانه ما را در ساختن شهری شایسته فردای فرزاندانمان یاری نمایید.
امیداوارم پذیرای گرمترین سلام و احترام و تکریم شهرداری عشق آباد به مناسبت آغاز سال نو باشید
بهارتان جاودان
ارادتمند شما : محمود ملکی (شهردار عشق آباد)
بهار ۱۳۹۶
عشق آباد خبر
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن