دسته‌بندی نشده

✅ فرمانداری که ملاقات عمومی ویژه دارد

✅ فرمانداری که ملاقات عمومی ویژه دارد

? ملاقات عمومی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در محل اسکان روستاییان انجام شد تا هزینه سفر آنها کاهش یابد.

✍ مشروح خبر در پست بعد

? @Tabasya ?

? پس از آنکه مردم مناطق روستایی ۱۸۰ کیلومتری مرکز شهر طبس درخواست دیدار در روز ملاقات عمومی با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان را کرده بودند، صبح امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۵ مهندس طلائی و همراهان وی عازم بخش دستگردان و آخرین خط مرزی استان های خراسان جنوبی و رضوی شدند.

? مهندس طلائی و جمعی از مسئولان محلی شهرستان و بخش دستگردان با حضور در جمع مردم روستاهای پده بید، کوه یخاب، سمبا، تپه طاق و عشایر به مشکلات آنها رسیدگی کرد و دستور لازم برای رفع موارد مطروحه صادر نمود.

? معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در توضیح سفر خود گفت: روزهای دوشنبه هر هفته برای ملاقات عمومی و پاسخگویی مسئولان به مردم تعیین شده است که با توجه به محرومیت منطقه روستایی تپه طاق بخش دستگردان و عدم تمکن مالی برخی شهروندان این منطقه برای تردد به مرکز شهرستان، بر خود لازم دانستم برای شنیدن صدای همشهریانم به این روستاها سفر کنم و ملاقات عمومی را در محل انجام دهم.

? تصاویر این خبر متعاقبا ارسال خواهد شد.

 ▓▓▓▓ @Tabasya ▓▓▓▓
? کانال #طبسیا ?
https://telegram.me/joinchat/Az_Przy0tSVdjaPd2C-NnA

باسلام
ضمن تشکر از جناب آقای مهندس طلایی ،مردی که محرومین و محرومیت را می شناسد، وچون مردم محروم دهستان کوه یخاب پول ووسیله نقلیه جهت عزیمت به شهرستان وتوفیق دیدار فرماندار ویژه را نداشته اند(طبق فرموده فرماندار محترم)،زحمت مسافت طولانی راه راتحمل نموده اند، حالا درنظر بگیرید عشایر وروستاییانی راکه باید برای ادامه حیات و زندگی مدام تامرکز شهرستان در رفت وآمد باشند، بنابر این می طلبد که به این دهستان که دروازه سه استان بزرگ کشور می باشد ،وبیشترین درصدمهاجرت را دارد،توجه ویژه شده، تمهیداتی اندیشیده واقداماتی صورت گیرد‌. خواسته عشایر انتقال اداره امورعشایر به مرکز دهستان ، حفرچاه کشاورزی درکنار دامداری،بخشودگی دیرکردها وجریمه های کلیه وامهای خشکسالی های اخیر، بررسی راههای جلوگیری از مهاجرت بیشتر وحتی مهاجرت معکوس ،ازهمه مهمتر باتوجه به وسعت منطقه وپتانسیلهای موجود ارتقادهستان به بخش می باشد.ضمنا کاش برای این دیدار ویژه اطلاع رسانی صورت می گرفت
عشق آباد خبر
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن