دسته‌بندی نشده

?روحانیون خراسان جنوبی در تحصن اعتراضی به سخنان سخیف

?روحانیون خراسان جنوبی در تحصن اعتراضی به سخنان سخیف استاندار

✅سخنان استاندار در دین ما جایی ندارد/وزیر باید نفر دیگری را جایگزین استاندار کند

✍امام جمعه آیسک گفت: امام جمعه آیسک گفت: تجمع ما تجمعی سیاسی نیست، یک حرف خلاف شرع زده شده و ما آمده‌ایم بگوییم این حرف‌ها در دین ما جایی ندارد.

✍حجت‌الاسلام و المسلمین حسین عرب دقایقی قبل در تجمع طلاب و فضلای بیرجندی و تعطیلی مدارس علمیه در واکنش به سکوت سه هفته ای وزارت کشور و دولت مقابل سخنان هنجارشکنانه استاندار خراسان جنوبی،اظهار کرد: امروز جمعی از دوستان طلبه و ائمه جمعه و روحانیت و مردم جمع شده‌ایم تا صدایمان را به مسؤولین برسانیم که در مقابل منکراتی که دارد انجام می‌شود، جامعه نمی‌تواند بی‌خیال باشد.

?امام جمعه آیسک تصریح کرد: تجمع ما تجمعی سیاسی نیست، یک حرف خلاف شرع زده شده و ما آمده‌ایم بگوییم این حرف‌ها در دین ما جایی ندارد

?عرب افزود: استاندار در مسائل دینی اظهار نظر کرده و مباحث دینی را مسخره کرده‌ است و در جاهای متعددی اعلام کرده‌اند که مسائلی هست که اصلا به اسلام ربطی ندارد، اما باید توجه داشت اسلام برای تک تک لحظات انسان حکمی دارد و سوال اینجاست کدام مسئله وجود دارد که ربطی به اسلام ندارد؟

?وی بیان کرد: نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد نظم در استان، طبق سخن مقام معظم رهبری وظیفه ایجاد امنیت روانی در جامعه را نیز دارد، و باید سوال کنیم که چرا استاندار نیروی انتظامی را زیر سوال می برند و چرا به نیروی انتظامی تاخته می‌شود؟

?امام جمعه آیسک ادامه داد: فکرها باید عوض شود و باید با تفکر دینی جامعه را اداره کرد، این نوع تفکری که آنها دارند، جز دور شدن از آرمان‌های انقلاب چیزی ندارد و جالب است این همه دارند توهین می‌کنند جوابگو هم نیستند و ائمه جمعه را به بی‌تقوایی و دروغگویی متهم کرده‌اند.

?عرب با بیان اینکه ما انتظار حداقل جواب نماینده ولی فقیه در استان که جانشین مقام معظم رهبری در استان هستند، را بدهند، گفت: دوستان اینجا جمع شده‌اند تا موضوع روشن شود؛ استاندار اشتباه کرده و باید معذرت خواهی کند و اینکه وانمود کنند هیچ اتفاقی نیفتاده از همه بدتر است؛ وقتی دو تا نماینده استان در مجلس تذکر دادند؛ حضرت آیت الله مکارم واکنش نشان داده‌اند؛ وزارت کشور، ریاست محترم جمهور باید جواب بدهند که این اشکالی که به وجود آمده از کجاست؟

?وی ادامه داد: هنر انقلابی مردم خراسان جنوبی کجایش اشکال دارد؟ مردم ما بیشترین شرکت‌کنندگان در انتخابات ها دارند؛ چرا هنر را در رقص می‌بینید؟ اتفاقا شاخصه‌های هنر انقلابی در استان ما بسیار بالاست.

?وی خاطرنشان کرد: با این وضعیت بعید می‌دانیم استاندار بتوانند ادامه دهند؛ وقتی چهره استاندار در پیش مردم تخریب شود دیگر نمی‌تواند کار کند و تا دیر نشده وزیر باید یک کسی را جایگزین کنند، نیروی کارا از هر شهری که شد معرفی کنند، ولی اگر بومی باشد بهتر است و بهتر می‌تواند کار کند.

? @esbkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن