خبرهادسته‌بندی نشده

خطیب جمعه عشق آباد با تبریک اعیاد پیش رو در ماه رجب؛

خطیب جمعه عشق آباد با تبریک اعیاد پیش رو در ماه رجب؛ ولادت جواد الایمه و امیرالمؤمنین علیهما السلام، بر ضرورت تمسک به رفتار علوی در ابعاد مختلف در جامعه اسلامی از جمله در تحقق عدالت اجتماعی پرداخت . ایشان در ادامه به فضایل ماه رجب اشاره و افزود :توجه وافر پیامبر مکرم اسلام بر اعتکاف نشان دهنده عظمت این امر الهی است، اعتکاف زمینه ساز تربیت نسل جوان  متدین خواهد بود، استقبال از مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب مخصوصا از طرف جوانان نشانه عمق تدین در جامعه اسلامی است.
حجه الاسلام و المسلمین مظاهری در ادامه خاطرنشان کرد با توجه به شعار سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال و نامه مهم نماینده محترم ولی فقیه در استان به همه نهادهای اجرایی و فرهنگی در خصوص ضرورت استفاده از کالاهای ایرانی لازم است همه دستگاه های مربوطه در استان توجه بیشتری نسبت به تهیه و استفاده از تولیدات داخلی داشته باشند و این امر به عنوان یک واجب فراگیر در ادارات و نهادهای استان قرار گیرد و با متخلفین هم برخورد شود, مسئولان و مدیران استفاده از کالاهای ایرانی را برخود لازم بدانند تا مردم هم به تاسی از آنان این چنین رفتار کنند، برای رشد اقتصادی و مقاوم کردن اقتصاد لازم است استفاده از تولید داخلی به عنوان یک فرهنگ در دستور کار قرار گیرد.
خطیب جمعه عشق آباد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای، پیشرفت های هسته ای را مدیون دانشمندان انقلابی و نماد پیشرفت علم و در هم آمیختگی علم و ایمان و شجاعت دانست. پیشرفت های هسته ای در زمان  قطع رابطه با آمریکا با وجود تحریم های سنگین اتفاق افتاد و پشتوانه ای برای مذاکرات گردید. در عرصه‌ تولید و اقتصاد هم اگر به جوانان مومن, با دانش و متعهد بها داده شود بسیاری از مشکلات موجود قابل حل شدن است, نگاه اگر از کدخدا به سمت خداوند متعال و نیروی داخلی متوجه شود بسیار کار گشاست.
امام جمعه عشق آباد با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا  در سال ۱۳۵۹ تاکید کرد قطع رابطه با شیطان بزرگ و جنایتکار حرکت کردن در مسیر استقلال و آزادی از بردگی استکبار است و همگان ملزم هستند با توجه به جنایات آمریکا از گذشته تا حال و نیز بدعهدیهای صورت گرفته در به اصطلاح پسا برجام رویکرد مناسب جهت مقابله با اینها داشته باشند. وحشی گری و جنایت جزء لاینفک ذات مستکبر آمریکاست. حمله اخیر موشکی به سوریه نشان دهنده همین خوی تجاوزگری و در ادامه ی همان سیاست های حمایت از گروه های تروریستی است, مدعیان حقوق بشر ماه هاست که چشم بر جنایات آل سعود و بمباران مردم مظلوم یمن بسته اند.
عشق آباد خبر
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن