خبرهادسته‌بندی نشده

‍ ✅ کارگاه آموزشی توجیهی هیئت اجرایی ونظارت انتخابات

‍ ✅ کارگاه آموزشی توجیهی هیئت اجرایی ونظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش دستگردان و شهر عشق آباد در محل بخشداری دستگردان برگزار گردید

? این جلسه با حضور اعضای محترم هیئت های اجرایی ونظارت انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا با حضور مربی کارگاه، جناب آقای مهندس برقی معاون سیاسی امنیتی فرماندار برگزار گردید.

?آقای برقی معاون سیاسی-امنیتی فرماندار با اشاره به نقش قانون در انتخابات بر التزام به رعایت قوانین و مقررات و دستور العمل ها تاکید کرد

? وی همچنین افزود: رای مردم نزد ما امانت است و مجریان انتخابات باید در صیانت از آرای مردم حداکثر تلاش خود را بکار ببرند تا حقی از کسی ضایع نشود.

?مهندس برقی در بخش دیگری از سخنان خود بر تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای و ضرورت تبیین هرچه بهتر و صحیح اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام‌ جمهوری اسلامی و نقش مردم در تعیین سرنوشت چهار سال کشور توسط خودشان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: ان شاالله در ۲۹ اردیبهشت سال جاری با همت و همکاری همه جانبه مجریان انتخابات و مردم شاهد خلق حماسه ای دیگر در کشور خواهیم بود.

?در پایان این جلسه پس از تبیین‌ موارد لازم ‌برای برگزاری انتخاباتی پر شور ،مهندس برقی به سوالات مطرح شده از سوی اعضای محترم هیئت های اجرائی ونظارت انتخابات ریاست ‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پاسخ داد.

عشق آباد خبر
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن