دسته‌بندی نشده

حجت الاسلام مظاهری امام جمعه عشق آباد با تبریک فرا

حجت الاسلام مظاهری امام جمعه عشق آباد با تبریک فرا رسیدن عید الله، عید سعید مبعث، خاطر نشان کرد حسب بیان قرآن کریم هدف نهایی پیامبران هدایت مردم به عبادت خداوند متعال است: «ولقد بعثنا فی کل امه رسولاً ان اعبدوا الله» و این هدف نهایی متوقف بر دو هدف مقدماتی است که یکی اقامه عدل و دیگر برپایی حکومت الهی است.
حجت الاسلام مظاهری در ادامه به ۲ اردی بهشت سالروز فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود امام راحل با درایت و تیزبینی دستور تاسیس نیروی مردمی و دلسوز برای انقلاب اسلامی را به نام سپاه پاسداران اعلام فرمودند که برکات آن در طول عمر با عزت انقلاب اسلامی مشهود است، از خدمات بارز سپاه در کنار مقابله با تهدیدات نظامی دشمنان، ورود در بازسازی و خدمات سازندگی بعد از جنگ است.

امام جمعه عشق آباد در ادامه ضمن گرامیداشت ۵ اردیبهشت ماه، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس تاکید کرد بیان این واقعه عظیم و شکر نعمت حمایت الهی، لازم و ضروری است، وی افزود زمانی که نصرت الهی شامل ملت اسلامی ایران است، ترس از دشمنان معنا ندارد؛ دشمنان این را فهمیده اند که با سرزمینی که باد و شنش مامور خداوند متعال برای نابودی دشمن تا دندان مسلح است نمی توان مبارزه نظامی کرد. همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند اگر کسی می‌خواهد، بترسد؛ اما نه از طرف ملت ایران. ملت ایران ثابت کردند از دشمنان ترسی ندارند ملتی که افتخارش شهادت است از چه میخواهد بترسد.

خطیب جمعه عشق آباد در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی شورای نگهبان تنها مرجع تشخیص صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری است. همه موظف به تمکین قانون هستند، هرکس مخالف قانون رفتار کند منفور مردم است چراکه قانون میثاق ملی و فصل الخطاب است. وی افزود افرادی که تایید صلاحیت شدند باید در چارچوب قانون و با صداقت رفتار کنند و آنهایی هم که حسب نظر شورای نگهبان احراز صلاحیت نشدند موظفند تابع نظر شورای نگهبان باشند.

خطیب جمعه عشق آباد در ادامه حسب نامگذاری سال از جانب مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال تاکید کرد آنچه امروز کمر تولید داخلی را می شکند قاچاق سازمان یافته و واردات بی‌رویه محصولاتی است که مشابه آن در داخل تولید می شود. مسئولان خود را در قبال تعطیلی کارخانه ها که به واسطه سوء تدبیر و واردات بی رویه صورت می‌گیرد مسئول بدانند، تعطیلی کارخانه ها یعنی بیکاری تعداد زیادی از کارگران و سخت‌تر شدن معیشت آنان.
حجت الاسلام مظاهری امام جمعه عشق آباد در پایان جنایات اخیر تروریستها در کشتار مردم مظلوم و بیگناه سوریه را نتیجه ی حمایت های قدرت های شیطان صفت از گروه های تروریستی عنوان کرد و از مدعیان حقوق بشر که در قضیه ساختگی حمله شیمیایی در خان شیخون گلو پاره می‌کردند و داد حقوق بشری داشتند اما در ماجرای تاسف بار کشتار زنان و کودکان سوریه در روزهای گذشته که به مراتب بزرگتر و سخت تر بود سکوت مرگباری پیشه کرده اند انتقاد کرد و افزود این جنایات بایستی به عنوان جنایات جنگی مورد پیگرد بین المللی قرار گیرد و عاملان و آمران آن باید محاکمه و مجازات شوند.
رجب زاده خبرنگار عشق اباد
عشق آباد خبر
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن