#خبرهای_خوش_معاون_وزیر_بهداشت #تو?…

#خبرهای_خوش_معاون_وزیر_بهداشت
#توسعه_بیمارستان
#حل_مشکل_سونوگرافی
#نصب_دستگاه_MRI
#ایجاد_کلنیک_ویژه_در_محل_بیمارستان_قدیم

✅معاون درمان وزارت بهداشت:

مشکل رادیولوژیست در طبس به صورت دائم حل می شود/ بیمارستان قدیم کلینیک ویژه می‌شود/بخش NICU بیمارستان طبس باید توسعه پیدا کند

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای حل مشکل کمبود سونوگرافیست، همکاران متخصص زنان را در یک دوره کوتاه مدت سه ماهه آموزش سونوگرافی میدهیم تا بتوانند خودشان سونوگرافی را انجام دهند و طبس در اولویت این طرح است.

✅قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس در جمع خبرنگاران در خصوص مشکل کمبود متخصص رادیولوژی گفت: مشکل رادیولوژیست مشکلی کشوری است و متاسفانه حتی در برخی شهرهای بزرگ هم مشکل #رادیولوژیست خانم داریم.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل، همکاران متخصص زنان را در یک دوره کوتاه مدت #آموزش_سونوگرافی میدهیم تا بتوانند خودشان سونوگرافی را انجام دهند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: اکثر جاهای دنیا #متخصصین_داخلی_و_زنان مریض های خودشان را #سونوگرافی می کنند و این کار در کشور عقب مانده بود و الان هم داریم آیین نامه آن را ابلاغ می کنیم و دوره آن را گذاشته ایم.

وی ادامه داد: شهرستان #طبس در این طرح در #اولویت است و متخصصان زنان این شهر هر کدام به نوبت آموزش داده خواهند شد و مشکل #سونوگرافیست به صورت دائمی #حل خواهد شد.

جان بابایی گفت: #کلینیک_ویژه که در داخل بیمارستان وجود دارد باید جدا شود و وجود آن در بیمارستان موجب شلوغی و ناآرامی بیمارستان می شود.

وی با تاکید بر این که #خدمات_سرپایی باید از خدمات بستری جدا شود افزود: از فضای فعلی(بیمارستان قدیم طبس) برای کیلینیک ویژه استفاده کنیم و اگر منابعی وجود داشته باید در تجهیز و تکمیل کلینیک ویژه استفاده کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تعدد بیمارستان موجب رضایت مردم نخواهد شد بلکه رضایت مردم در وهله اول در توسعه بیمارستان فعلی است.

وی اظهار کرد: بخش NICU بیمارستان طبس باید توسعه پیدا کند./طبس نیوز
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن