#رئیس_اداره_راهداری و حمل و نقل جا…

#رئیس_اداره_راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس:

پروژه عملیات ماسه آسفالت مسیر عشق‌آباد به بردسکن پایان یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طبس از اتمام پروژه عملیات فوک‌سیل و ماسه #آسفالت مسیر #عشق‌آباد_به_بردسکن به طول ۸۰ کیلومتر خبر داد.

صادق کلانی اظهار داشت: در اجرای این پروژه که به طول ۸۰ کیلومتر بوده است ۶۰۰ تن قیر مصرف شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای انجام این پروژه را ۱۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاد‌ای طبس بیان کرد: در سال ١٣٩٢ و اوایل سال١٣٩٣ با توجه به حجم بالای خرابی‌ها و وضعیت نامساعد مسیر عملیات، پخش ماسه آسفالت در مسیر فوق به طور کامل اجرا شد که خوشبختانه نتیجه کار بسیار رضایت بخش بود.

کلانی تصریح کرد: عملیات و احیا ماسه آسفالت و ترمیم رویه این محور با هدف افزایش سطح ایمنی و صرفه‌جویی در اعتبارات در دستور کار این اداره قرار گرفت و طی مدت یک ماه و توسط اکیپ امانی پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طبس، قبل از شروع فصل سرما عملیات فوق به طور کامل اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای بیش از ۲ هزار و ۱۹۰ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه اداره شهرستان و نمایندگی دستگردان قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طبس یادآور شد: لازم به ذکر است برای افزایش زمان بهره‌برداری، عملیات نگهداری پیشگیرانه و اضطراری رویه آسفالت باید قبل از گذشت ۷۵ درصد عمر مفید روسازی انجام شود که به دلیل کمبود اعتبارات بعضاً خرابی رویه راه‌ها از این سطح گذر می‌کند که مستلزم صرف هزینه بیشتر برای وضعیت روسازی راه‌ها خواهد بود.

کلانی اظهار داشت: در ادامه این پروژه امید است بتوانیم طی برنامه‌ای حداقل ۲۰ کیلومتر از مسیر طبس به بشرویه را در دستور کار قرار دهیم و تا پایان سال به اتمام برسانیم
عشق آباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن