‍ ‍ نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت

‍ ‍ نماز جمعه این هفته عشق آباد به امامت حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد و بخش دستگردان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه شهر عشق آباد و بخش دستگردان در خطبه اول از نماز جمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوا به بیان بخشی از خطبه همام نهج البلاغه پرداخت.
امام جمعه محترم عشق آباد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته خدمت رسانی به مردم که هدف اصلی انقلاب اسلامی نیز هست را در سه محور مهم عنوان کرد .
 ۱-ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، امروز به عنوان محور اصلی خدمت به مردم است. ایشان بیان داشت ،در حال حاضر فعالیت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال جهاد است. مردم و خانواده‌ها سرمایه‌های خود را در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و بنگاه های اقتصادی کوچک به کار بگیرند.
۲-حجت الاسلام و المسلمین تکمیلی محور دوم خدمت به مردم را جلوگیری از فساد اقتصادی دانستند و بیان داشتند همه مسئولان باید تلاش خود را در زمینه جلوگیری از فساد و اختلاس و فاصله طبقاتی به کار بگیرند.
۳-امام جمعه عشق آباد، وحدت و یک صدایی مسئولان و خواص و همدلی و هم اندیشی مسئولان را محور سوم خدمت به مردم بیان کرد.
خطیب جمعه عشق آباد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز ثبت احوال و تقدیر و تشکر از کارکنان ثبت احوال عشق آباد که طبق آمار استانی
جزو ادارات برتر ثبت احوال استان انتخاب شدند از مردم خواست که جهت دریافت کارت ملی هوشمند هر چه سریعتر اقدام نمایند.
 امام جمعه شهر عشق آباد در ادامه ارتحال آیت‌الله حائری شیرازی را تسلیت عرض کرد و گفت ایشان عالم ، استاد اخلاق و انقلابی و مبارز بودند و خداوند ایشان را با اولیا خودش محشور بدارد .
وی در بخش دیگری از خطبه ها به روز ایمنی در برابر زلزله که در هفته آینده است اشاره کرد و از همه مردم بخش دستگردان و روستاها خواست : همانطور که این روز ها می شنوند زلزله در گوشه و کنار کشور اتفاق می‌افتد و هم دلهره و هم ناراحتی و هم نگرانی  در دلها قرار بوجود می آورد یکی از راهکارها این است که انسان ابنیه و محل زندگی خود را مقاوم و ضد زلزله بسازد که الحمد الله دولت تسهیلات خوبی با بهره کم در این خصوص پرداخت می کند که امیدواریم مردم استفاده کنندو خانه های خود را محکم و مقاوم سازی نمایید.
امام جمعه عشق آباد در پایان از مردم تقاضا کرد آنهایی که توان دارند برای نماز طلب باران سه روز را روزه بگیرند و روز دوشنبه برای طلب باران و نماز استسقاء حضور حداکثری داشته باشند
عشق اباد خبر
@eshkabar
ارسال شده توسط:۰۹۱۳۲۵۰۲۰۳۹ علی رجب زاده
@eshkabar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن